החופש הגדול כבר מעבר לפינה, ושוב אנחנו נאלצים לחפש אחר מסגרת לילדים, כזו שתאפשר להם ליהנות, להכיר חברים חדשים ולהעביר את הקיץ באופן חווייתי. אם בדרך כלל הורים רבים נוהגים לשלוח את ילדיהם לקייטנות, אולי השנה מוטב להיפרד יפה מהשוקו והלחמנייה, ולהעניק לילדים חוויה פורצת גבולות! הרשו לנו להציע לכם חוויה ייחודית לילדים: מחנה קיץ!

הנאה ללא גבולות

מי שרוצה להעניק לילדיו חוויית קיץ ייחודית, מרתקת ומהנה, וודאי ישמח לשמוע שיש פעילות כזו, ולא, אנחנו לא מדברים על קייטנה אלא על מחנה קיץ שמתקיים בארצות הברית. למחנה מגיעים ילדים החל מגילאי בית הספר היסודי ועד לכיתות י"ב, כשהמחנות מחולקים בהתאם לשכבות גיל. מעבר לעובדה שמדובר בחוויה שמתקיימת בחו"ל (שזו אטרקציה בפני עצמה), הרי שיש לא מעט יתרונות לסאמר קמפ, החל מרכישת השפה האנגלית ועד ליצירת חברויות חדשות, ועל כך נפרט בהמשך המאמר.

עוד כדאי לדעת שבמהלך השהות במחנה הקיץ, הילדים לנים בבקתות עץ משתפות הממוקמות בטבע, כך שלנגד עיניהם נראה נוף ייחודי ומרהיב מידי יום. עוד נציין כי החניכים יוצאים לטיולי טבע ולטיולים עירוניים ברחבי ארצות הברית, כך שהם זוכים להגיע ליעדים אטרקטיביים ותיירותיים כמו וושינגטון, ניו יורק, מפלי הניאגרה וכו'. מכאן, ניתן לציין באופן חד משמעי שהחוויה בסאמר קמפ הרבה יותר משמעותי מזו של הקייטנה.

 

לומדים אנגלית

במחנה הקיץ הילדים משתתפים בשלל פעילויות וחוגים שמעניינים אותם כמו חוגי ספורט (כדורסל, כדורגל, טניס וכו'), חוגי מדעים, אמנות ועוד. למעשה, החניכים יכולים לפתח תחביבים, להשקיע בתחומים שהם אוהבים ואפילו להכיר תחומי עניין נוספים ומרתקים.

נוסף לאלה, הם חווים פעילויות אקסטרים וחוויות מגבשות ומעשירות במיוחד. אבל לצד כל הפעילויות והחוגים, ומעבר לחוויה הנהדרת הזו, יש לציין שבכל שלב במהלך שהותם במחנה, הילדים משוחחים באנגלית בלבד. כמובן חשוב להדגיש שישנם מדריכים צמודים שמסייעים לילדים בתרגום ותורמים לא מעט להעשרת הידע שלהם בשפה האנגלית.

פה נעצור ונדגיש שניכר כי לימודי אנגלית פורמליים נחשבים לפחות יעילים מלימודי אנגלית באופן טבעי, ומחנה הקיץ מאפשר לילדים לרכוש את השפה באופן טבעי תוך שהם עוסקים בפעילויות שמעניינות אותם, ועל כן מדובר באופן האופטימלי ביותר לרכישת השפה.

הפעילויות השונות במחנה כמו גם הלינה המשותפת מובילות את הילדים ליצור חברויות, לשפר את המיומנויות החברתיות שלהם ולצבור חוויות בלתי נשכחות. גם ילדים שמתקשים לשפר את כישוריהם החברתיים, יוכלו למצוא חברים חדשים במחנה, להרגיש שייכות ולהיות חלק מקבוצה מגובשת וחברותית. לרוב, הילדים נוטים לשמור על קשרים גם לאחר חזרתם לארץ, ובייחוד עם החברים האמריקאים שהכירו בארה"ב.

 

לסיכום, השנה תשכחו מהשוקו ולחמנייה, כי קייטנה לא תהיה פה! ומה כן יהיה? סאמר קמפ! מחנה שיעניק לילדים חוויה בלתי נשכחת ועשירה בחוויות, תוך לימודי אנגלית יעילים ומהנים. ההרשמה כבר נפתחה, שריינתם מקום?

כתיבת תגובה