אין אדם שלא חייב לקחת פסק זמן ממרוץ החיים על מנת למלא מצברים ולהתכונן לעתיד לבוא. אצל בעלי עסקים כל החלטה על יציאה לחופשה היא מורכבת הרבה יותר ודורשת תכנון והתארגנות רבה מראש. כאשר אתם מנהלים את מקום העבודה, אתם לא יכולים לברוח לחו"ל מבלי לקחת אחריות על הספינה ולהשאיר את הלקוחות באוויר. כיום עומדות לפניכם אינספור אפשרויות שיעזרו לכם לשמור על העסק פעיל גם אם אתם לוקחים כמה ימי חופשה.

כל ההכנות לקראת החופשה שלך

כאשר אתם כבעלי עסקים בוחרים לצאת לחופש, אתם יכולים להתמודד לבד עם כל ההכנות. אך כדי להפוך את החופשה שלכם למושלמת באמת, אפשר להסתייע בעובדי החברה או בגורמים חיצוניים לסייע לכם:

  1. חלוקת משימות לעובדי העסק – הגדירו לעובדי מהם תחומי האחריות שלהם ובקשו לקבל מהם מידע שוטף לאורך החופשה. במידה והם נתקלים בבעיות הסבירו להם איך ניתן להשיג אתכם או איך להתמודד בעצמם.
  2. טיפול בפניות חדשות – את זרם הלקוחות הפונים לחברה אתם לא רוצים לעצור רק בגלל החופשה. המוקד הטלפוני חייב להמשיך לעבוד ולתת מענה או לכל הפחות לעדכן כי יש עיכוב קל במתן השירות של החברה. ככל ותשמרו על קשר גלוי עם הלקוחות, הם יישארו נאמנים גם אם יש עיכוב ואתם תחזרו לשרת אותם עם סיום הטיול.
  3. הודעה מרוכזת ללקוחות החברה – עדכנו את הלקוחות על תאריכי החופשה בעזרת הודעת מייל או דרך אתר האינטרנט שלכם.

בילוי נעים

יציאה לחופשה היא שלב מהנה מאוד בלוח השנה גם אם אתם מנהלים עסק. נכון, האחריות לעולם לא עוזבת אתכם ויהיה קשה מאוד לגרום לכם לניתוק מוחלט, אך אם תתכוננו בהתאם ותיידעו את הלקוחות והספקים, החופשה שלכם תהיה שקטה ונעימה להפליא. האצלת הסמכויות לעובדי החברה, או הפעלת המוקד הטלפוני בהתאם לצרכים שלכם בהחלט יכולות לשפר את השירות ללקוחות ולשמור עליהם מרוצים גם אם יש כמה ימים של מרווח במענה ללקוח. צאו לחופשה בשקט ותחזרו בשלום, העסק יחכה לכם.

כתיבת תגובה