תכנון אירוע עשוי להיות מאתגר, ולו בשל הרצון לחדש, להפתיע ולהפוך את האירוע לבלתי נשכח. למרבה המזל, יש לא מעט אפשרויות ורעיונות מקוריים שיקפיצו את האירוע שלכם ויעניקו לו ייחודיות. אז מהן האטרקציות המיוחדות ביותר לאירועים? אספנו כמה מהן:

פירות בכל מקום

יש לא מעט דרכים להגיש פירות באירועים, כשהכוונה יהא להגשה אטרקטיבית שגורמת לאורחים להתלהב ואף לצלם את האטרקציה. בין אם תבחרו בקיאק פירות ובין אם תעדיפו בר פירות לאירועים, אין ספק שמדובר באחת האטרקציות המדליקות ביותר. בדרך כלל נהוג להגיש את הפירות כקינוח, ולהגיע עמם היישר לרחבת הריקודים.

ספר אורחים

בעבר היה נהוג להציב בכניסה לאירועים ספר אורחים, בו האורחים שמגיעים לאירוע יכולים להשאיר כמה מילים מהלב לבעלי השמחה. ובכן, לאחרונה ניכר כי הטרנד חוזר לתעשיית האירועים, והוא משודרג יותר מאשר בעבר. ספרי האורחים הפכו למעוצבים יותר, ובעמדה נהוג להניח שלל חומרי יצירה ועטים צבעוניים על מנת שהאורחים יוכלו לקשט ולעטר את הברכות שנכתבות באלבום.

עמדת פוט מסאג'

בין אם אתם עורכים אירוע בקונספט פול-מון ובין אם לא, עמדות המסאג'ים לרחבת הריקודים הפכו לטרנד של ממש. לא רק שזה משדרג את האירוע, זה מאפשר לאורחים למלא את הרחבה גם אם אינם רוקדים.

שזירת פרחים

לאחרונה נדמה שעמדות שזירת הפרחים השתלטו על אירועים רבים, החל מבת מצוות ועד לחתונות. מדובר בעמדה בה נמצאת שוזרת מקצועית, השוזרת פרחים לשיערן של האורחות או לדש הבגד של האורחים. עם זאת, יש מי שבוחרים שלא לאייש את העמדה אלא רק להניח מגוון פרחים ייחודים כדי שהאורחים יוכלו להתקשט בעצמם.

קיר צילום

ידוע שמצטלמים באירועים, וידוע שלא מעט תמונות עולות לרשתות החברתיות. ובכן, קיר צילום הוא קיר ייחודי שניתן לעצב באופן עצמאי, ובו האורחים יוכלו להצטלם. ניתן לעצב את הקיר כיד הדמיון, להוסיף כיתובים, אורות ואפילו אקססוריז שונים עבור המצטלמים.

 

בחרו את האטרקציות האהובות עליכם ובררו על ספקים רלוונטיים באזור מגוריכם. תכנון יעיל של האירוע יסייע לכם לארגן חגיגה בלתי נשכחת. מזל טוב!

כתיבת תגובה