חתונה זו למעשה מילה נרדפת לטקס של אחדות בין בני הזוג, בין אם הם מתחתנים בחתונה יהודית תחת חופה עם רב או בין אם עורך הטקס הוא חבר קרוב או בן משפחה. במהלך הטקס עצמו כל אחד מבני הזוג נודר את נדריו, שם הוא מבטיח לאהוב, לתמוך ולהיות נאמן לנצח נצחים. אל הטקס מתלווה גם מסיבה, עם השנים היא הפכה להיות מסיבה מאוד גדולה ולעיתים אף מחוץ לפרופורציות. בכדי לקדש את המעמד וליהנות ממנו, חשוב להזמין לחתונה את האנשים הקרובים ביותר לליבכם, קומץ של אנשים שהייתם מייחלים לחיות לצידם שנים רבות. להלן טיפים לארגון חתונה קטנה:

  1. כמו שאמרנו, כדאי לבחור קומץ של אנשים קרובים, כאלו שאתם מכירים ממש טוב, מקסימום 150 אנשים וכף תוכלו להזמין רק צלם חתונות אחד.
  2. אם כבר חתונה קטנה, אז כדאי לערוך את החתונה במקום מיוחד ולא באולם אירועים. בחרו יחד עם מפיקי האירוע, מקום רומנטי, ייחודי ומרשים- מקום שיתאר בצורה הטובה אתכם כזוג. אנחנו היינו מציעים לכם להתחתן בגינה של ההורים, שם תוכלו להתקרב היטב אל השורשים שלכם, להיזכר בימי הילדות ולסגור מעגל. אם אתם חוששים מהבלגן, חפשו אחר מסעדה איכותית ומשובחת שמארחת כמות כזו של אנשים, האוכל לבטח יהיה מצוין, האווירה מעולה והאורחים שלכם יודו לכם.
  3. תתמקדו בפרטים הקטנים, כי אם אתם עושים חתונה קטנה אתם אכן יכולים. אם אתם אוהבים להשתעשע ביצירה וקישוט, הכינו מתנה אישית לכל אורח (תהיו בטוחים שאם הייתם מצפים ל-400 אורחים, לא היינו ממליצים על הטיפ הזה). האורחים שלכם ירגישו מיוחדים מאוד אם תעניקו להם שי צנוע ואישי, כמו מעטפה מקושטת בתוכה תחכה להם אבן מיוחדת המסמלת דבר מה, או אפילו תערובת של עלים לחליטה טעימה ובריאה. יש הרבה אופציות נחמדות, הכול תלוי ביכולות שלכם!
  4. חתונה קטנה אז למה לא ארוחה חלבית? כל עוד בחרתם את האורחים בפינצטה, אתם בטח מכירים אותם היטב וידוע לכם אם הם יכעסו שיבינו כי הארוחה היא חלבית. ארוחה כזו יכולה להיות הרבה יותר מיוחדת, עשירה ומגוונת במאפים טריים, גבינות, קישים, ירקות צלויים ועוד.
  5. חתונה קטנה ניתן לערוך גם בשעות הצהריים, למפגש אינטימי ואישי במסעדה, בחצר של ההורים, בכרם, בדשא של הקיבוץ או על שפת הים. כשהחתונה קטנה יותר, זה גם הרבה פחות רשמי, מה שיאפשר לכם ליהנות ממסיבת קוקטייל מגניבה על שפת הים ומוסיקת רגאיי או כל קונספט אחר שלא ניתן לתכנן עם מספר גדול של מוזמנים, בנוסף הכלה תוכל להסתדר עם שמלה אחת ולא תצטרך שמלות כלה שונות לצילומים ולערב.
  6. חשוב מאוד להיות זהירים עם ההוצאות על החתונה, כי אם זו חתונה קטנה זה לא אומר שהעלויות נמוכות, אלא ההפך! זו מתמטיקה פשוטה, ברגע שיש יותר אורחים, כך גם יש אפשרות לחלק את העלויות בין יותר אנשים.

חתונה קטנה היא ללא ספק חתונה הרבה יותר מיוחדת, אותה תוכלו לזכור היטב ואפילו את כל האורחים שליוו אתכם ביום הזה.

אולי יעניין אותך גם המאמר הבא:
סוגים שונים של חתונות בטבע

כתיבת תגובה