עיצוב בתי קפה נחשב לאחד התחומים החמים ביותר בשוק. אנשים רבים רואים בבתי קפה מקום בילוי, מקום מפגש עם חברים או משפחה ואפילו מקום עבודה עבור עצמאיים שלא מעוניינים לעבוד מהבית או מהמשרד. אך על מנת להפוך את בית הקפה שלכם למקום שכיף להגיע אליו וכיף לשהות בו, יש צורך להשקיע בעיצוב שלו. עיצוב נכון יכול לגרום לתנועה רבה של לקוחות, לעומת עיצוב משעמם שעלול להדיר את רגליהם של הלקוחות הנאמנים ביותר. לכן חשוב לתת את הדעת על העיצוב של המקום, היות והוא נחשב לאחד הגורמים המשמעותיים ביותר בהצלחה של בית הקפה. חשוב לזכור כי לעומת מסעדות שיכולות להתהדר בשפים יוקרתיים או במנות גורמה מיוחדות, הייחודיות של בתי הקפה באה לידי ביטוי בעיצוב שלהם. אנשים נוטים לשבת בבתי קפה בעלי אווירה נעימה ונינוחה, היות ועם כל הכבוד לדקויות הטעם של פולי הקפה השונים, רוב האנשים כלל אינם חשים בהבדל.

דגשים חשובים לעיצוב בתי קפה

כאמור, עיצוב נבון ומושכל יכול להוות את כל ההבדל בין בית קפה שמפוצץ כל הזמן בלקוחות, לבין בית קפה שסובל מתנועה דלילה. חשוב קודם כל לתת דגש לתנאים הספציפיים של המקום, היות ואם מדובר על מקום קטן, העיצוב יהיה שונה לחלוטין מאשר עיצוב של חלל גדול ומרווח יותר. כמו כן, חשוב להשקיע בקונספט מסוים שיתאים למקום ולסוג הלקוחות שמגיעים אליו, היות ובית קפה שמיועד יותר לצעירים, יהיה מעוצב שונה לחלוטין מאשר בית קפה שמיועד יותר לאוכלוסייה המבוגרת. כמו כן, יש צורך לשים דגש על בחירת הרהיטים במקום, היות ובמקום קטן יהיה צורך לבחור ברהיטים בסיסיים שאינם תופסים מקום רב, לעומת מקום גדול יותר, שיוכל להכיל ספות וכורסאות. מומלץ למשל להוסיף צמחייה חיה למקום, היות והדבר מעניק תחושה של נינוחות ורוגע. כדאי להשקיע בתמונות מיוחדות או אביזרי עיצוב ייחודיים, על מנת לבדל ולייחד את המקום.

לסיכום, ניתן למצוא דגשים שונים לעיצוב בתי קפה, אך החוכמה היא לעבוד עם איש מקצוע כמו אורי ביטון שמתמחה בתחום, על מנת לספק לכם את התוצאה הטובה ביותר.

כתיבת תגובה