תחשבו רגע על סיטואציה, בה אתם יושבים לכם בבית בשעת רעב, ופתאום נכנס שף (אמיתי כן..) לתוך הבית שלכם, הולך לו למטבח ומתחיל לבשל לכם ארוחת ערב משפחתית. עכשיו אחרי שחלמתם, הסיטואציה הזו יכולה לקרות לכם במציאות.

מהו שף אישי? 

שף אישי הוא מישהו שהוא טבח מיומן, שמכין ארוחות ביתיות עבור לקוחותיו בתשלום. שפים אישיים מועסקים בדרך כלל על ידי משפחה אחת או משק בית אחד; הם יתאימו את תוכנית הארוחות בהתאם לצרכיו התזונתיים של הלקוח והעדפותיו, וכן יקנו את החפצים, יכינו את הארוחה, וינקו את המטבח לאחר שיסיימו. 

זה חוסך ללקוחות את הזמן והמאמץ הדרושים לבישול אוכל בעצמם, שיכול להיות יקר מאוד לאנשים שעסוקים מאוד.

להתפנק מארוחות שף בלי לצאת מהבית 

מה כבר יכול לקרות, אם תבואו ערב אחד לבית ויחכה לכם ליד המטבח ארוחת שף פרטית (בדיוק כמו בתוכניות הטלוויזיה)? הרי זהו כנראה אחד מהמחזות היותר מעניינים ומפתיעים שתראו אי פעם בתוך בית שלכם.

זה יכול להיות הפתעה עבור הבעל, או רומנטי יותר אם הגבר יעשה את זה עבור אשתו.. כל כך המון אפשרויות יש לערוך ארוחת ערב נפלאה. כדאי מתישהו לנצל את זה כי החיים לא מחכים לאף אחד. הוציאו את החלומות שלכם החוצה. אל תתנו להם להיות מסוגרים אצלכם.

מה עושה שף אישי? 

תחומי האחריות של שף אישי כוללים תכנון ארוחות, קניות לחומרים, בישול וניקוי לאחר הארוחות. חלק מהשפים האישיים עובדים בבית הלקוח בבישול ארוחות השבוע, והם גם אחראים על אריזה בטוחה, תיוג מדויק ואחסון נוח של פריטים מוכנים במקרר או במקפיא של הלקוחות שלהם.

קייטרינג לאירועים קטנים ומיוחדים, שף אישי רשאי לנהל צוות טבחים ולפעול כמסעדה. כמסעדה, השף האישי ועוזריו השכירים עשויים להכין אוכל שיוגש לאורחים במסיבת ארוחת ערב. זה יכול להיות לארוחת ערב, ישיבה רשמית, או לאירוע מסוגנן אחר.

שפים אישיים עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותיהם. עליהם לקחת בחשבון את העדפותיהם של לקוחותיהם בהתאמה אישית של תוכנית הארוחות. חשוב להקפיד על העדפות אלה בזהירות, על מנת להבטיח את שביעות רצונו של הלקוח.

כתיבת תגובה