כיום ישנה אפשרות לשדרג כל אירוע בצורה משמעותית ולהבטיח את הטוב ביותר עבור קהל הלקוחות שלכם בתוספת תשלום סמלית בלבד. אירועים משפחתיים על פי רוב לא זולים כל כך בעקבות עלויות מנות האוכל היקרות ועוד לא מעט הוצאות מסביב. על כן, במטרה להצליח לשדרג את האירוע שלכם בצורה משמעותית במחירים שפויים, חשוב שתכירו את האפשרות של קיר הוליוודי אשר יוצב בכניסת האולם שלכם

 

קהל האורחים שלכם אוהבים להצטלם

ידוע שכיום אנשים אוהבים להצטלם ניתן לראות זאת בכל הרשתות החברתיות המצליחות ביותר אשר מושתתות על העלאת תמונות. לכן, ללא כל צל של ספק, סיפוק מקום מספיק מרשים ויפייפה לתמונות עבור קהל הלקוחות שלכם יעשה את העבודה וישדרג עבורם את האירוע עשרת מונים. במטרה להצליח לעשות זאת נכון חשוב שתכירו את הקיר ההוליוודי.הקיר ההוליוודי זהו מעין קיר גדול בשלל אפשרויות שונות לבחירה אשר מספק רקע מרשים והוליוודי לתמונות האורחים שלכם. 

 

רבים מדווחים על אורחים מרוצים

לא מעט אנשים כיום בוחרים לעשות שימוש באפשרות זו בכלל האירועים שלהם ומדווחים על קהל מוזמנים נלהב במיוחד. כפי שציינו לעיל מחירי קיר זה אינם יקרים כך שתוכלו בעזרת כמה מאות שקלים בלבד לשדרג משמעותית את האירוע שלכם. ישנם כמה אפשרויות שונות של קיר הוליוודי אשר יכולות להתאים בדיוק עבור האירוע שלכם. לכן, חשוב להגיע ולבחור את ההדפס הרלוונטי ביותר עבור אופי האירוע ובמידת הצורך ישנה אף אפשרות להדפיס רקע על פי בחירתכם האישית.

 

מחיר קטן עם השפעה גדולה

בלא מעט אירועים מודפסים רקעים הכוללים את תמונות בעלי באירוע במטרה להבטיח אירוע בלתי נשכח בכל המובנים. עלויות קיר זה מתחילת ב 1500 שקלים לקיר בסיסי וסטנדרטי.אנשים רבים בוחרים לשדרג את הקיר מה שכמובן משפיע גם על גודלו החיצוני מה שיאפשר לכמה וכמה אנשים להצטלם ביחד וליהנות מהרקע המרשים. שדרוג זה על פי רוב יעלה כ 500 שקלים נוספים.

 

אך במידה ואתם מעוניינים בקיר הוליוודי מפואר וגדול במיוחד ישנה אפשרות לקיר ענק ומושקע אשר יעלה לכם בסביבות ה 4000 שלים חדשים. מחירים אלה ביחס למחירים אותם אתם נאלצים לשלם לאירוע הינם נמוכים במיוחד ורמת השפעתם על האירוע שלכם גדולה במיוחד.

כתיבת תגובה