האם ידעתם שבעיר רעננה קיים מגוון רחב של פעילויות עבור זוגות, ילדים וקבוצות? העיר השקטה והשלווה, מכילה ימים ואגמים, שדות ופארקים רחבי ידיים ומגוון אטרקציות עבור מי שרוצה לבלות כיף יום נפלא ונעים. אבל מה ממתין לכם ברעננה? הכול בהמשך. 

רעננה היא עיר צעירה יחסית באזור השרון שהוכרזה כעיר בשנת 1982. העיר החביבה סמוכה לכפר סבא ואזור השרון ונמצאת בסמוך להרצליה – עיר חוף אטרקטיבית עבור ישראלים. בשנים האחרונות הפכה רעננה לאחת הערים הנחשקות בעיקר בשל מקומות הבילוי האטרקטיביים במקום. אם אתם רוצים לצאת לפעילות כיפית עם כל המשפחה – אפשר להגיע אל פארק רעננה שיש בו שלל פעילויות לילדים ומבוגרים. אבל מה אפשר למצוא ברעננה? הנה כמה בילויים שחשוב להכיר:

שיט גונדולות באגם הברבורים

בעיר הצעירה אפשר למצוא אגם ברבורים גדול שיש בו עופות ובעלי חיים מקסימים. בפארק אפשר לשוט בספינת ילדים או בגונדולה אותה משיט הגונדולייר המיומן. השיט מתאים לזוגות ומשפחות, כמו גם לילדים ומבוגרים ומאפשר שייט מול הנופים היפים של המרכז ומול השקיעה. 

פינת ליטוף

מי שרוצה להכיר מקרוב את בעלי החיים שנמצאים בישראל, יוכל להגיע אל פארקים ברעננה שיש בהם פינות ליטוף זמינות. את בעלי החיים אפשר ללטף בעדינות ובהשגחה ובכך להציג לילדים את עולם החי המקסים. 

בילוי במרכזי קניות 

אם אתם רוצים לצאת לשופינג עם הילדים, תוכלו לפקוד את הקניונים ואת מרכזי הקניות של רעננה. מרכזי הקניות בעיר נחשבים שקטים ונעימים בעוד שהם מכילים את כל רשתות הביגוד והאביזרים הפופולאריות. 

בטן גם בחוף הים 

ממש ליד רעננה ראו בכתובת הזו נמצאים חופי ים שנחשבים מבין הטובים והנקיים בישראל. חוף הצוק בהרצליה מהווה נקודה נעימה שאפשר לבלות בה יום שלם. גם פארק לאומי חוף השרון צמוד אל העיר. בחופים אפשר להנות ממים צלולים, אטרקציות מים לילדים, ממסעדות טובות, בתי קפה ורשתות מזון מהיר. 

לסיכום, בילוי ברעננה יכולה להיות נפלא! בעיקר אם תבחרו לבלות עם המשפחה באגמים ובפארקים יפים ובכך להעביר יום מושלם. 

כתיבת תגובה