כמעט כל אחד מחזיק בבית שלו, במשרד שלו או אפילו ברכב שלו רמקולים לצורך שמיעת מוסיקה. רוב האנשים נוטים להקשיב למוסיקה בזמן הנהיגה, בזמן העבודה שלהם ואפילו בזמן הפנוי שלהם בבית. ישנם אנשים שמסוגלים להסתפק ברמקולים פשוטים, לעומת אנשים אחרים הזקוקים לרמקולים איכותיים ומקצועיים יותר. בכל מקרה, חשוב להבין כי רמקולים מוגברים מהווים חלק בלתי נפרד ממערכת הגברה, לכן חשוב להבין כיצד כדאי למקם אותם בבית והאם יש צורך במכשור נוסף לצורך השלמת החוויה. כמו כן, כדאי לזכור כי לכל רמקול יש את הייחודיות שלו, ולכן חשוב להבין מהם הרמקולים האידיאלים ביותר לצרכים שלכם. כל רמקול בנוי מחלק עליון הנקרא טוויטר ומחלק תחתון הנקרא וופר. הוופר נועד לצורך השמעה של צלילים נמוכים, בעוד הוופר נועד לצורך השמעת צלילים גבוהים. לכל רמקול יש את טווח התדרים שבו הוא מסוגל לעבוד בצורה האיכותית והמדויקת ביותר.

רמקולים מוגברים – נקודות חשובות שכדאי להכיר

קודם כל, חשוב לזכור כי ניתן היום למצוא בשוק מגוון רחב של רמקולים שונים, המגיעים מחברות שונות, במחירים משתנים, בעוצמות מגוונות וכמובן גם בגדלים משתנים. כל רמקול נבדל ממשנהו בעוצמת הקול שלו וביכולת הזריקה של הקול שלו לתוך חלל החדר. למשל, רמקול 15 אינץ' נחשב לרמקול העוצמתי ביותר מבין כל סוגי הרמקולים המוגברים, היות והוא מגיע לעוצמה של 400 – 1,000 וואט. לעומת זאת, רמקול 8 אינץ' נחשב לרמקול פשוט ובסיסי יותר, הוא מגיע לעוצמה של 200 וואט בלבד, ולכן משמש רק לאירועים קטנים בבית, כמו למשל מסיבת יום הולדת, מסיבת קריוקי וכדומה. ניתן למצוא גם רמקולים של 10 אינץ' המתאימים לאירועים קטנים ולאולמות אירועים אינטימיים, או לחילופין, רמקולים של 12 אינץ' המתאימים לאולמות גדולים יותר. כמובן שחשוב להתאים את סוג הרמקול למערכת הסאונד באולם, לגודל האולם ולכמות המוזמנים. למשל, אירוע הנערך באולם גדול, יצריך מספר רמקולים של 15 אינץ', לעומת מסיבת קריוקי שתוכל להסתפק בשני רמקולים של 10 אינץ'. 

לסיכום, רמקולים מוגברים יכולים לשמש כל אדם שמעוניין לערוך אירוע או מסיבה, אך חשוב להתאים את עוצמת הרמקול לצרכים שלכם. היכנסו לאתר https://www.projector-audio.co.il/ ובחרו את הרמקול המתאים ביותר עבורכם.

כתיבת תגובה