בעולם של היום יש הרבה יותר אנשים מאי פעם שמחפשים אחר מקום מושלם עבור עריכה של אירועים קטנים. אם פעם אירועים היו עד כמה שיותר גרנדיוזים מבחינת כמות המשתתפים הרי שנכון להיום האירועים הולכים ומצטמצמים מבחינה זו, ועבורם יש גם סוגים שונים של קייטרינג אשר נועד לכל אחד מאלה להתאים. אחת מן האופציות כוללת מגשי אירוח שנועדו לאירוע קטן או בינוני, בקישור הזה כדאי להכיר את המנות שממלאות את הבטן מבלי להכביד ומתאימות לכל מיני סוגים של אירועים, לא רק לאירועים עסקיים.

 

מקלילים את האירוע

מגשי אירוח הם כאלה שמתאימים מאוד עבור אירועים קטני משתתפים. מדוע? מכיוון שאז ניתן לשחרר את האורחים מכסא ושולחן קבועים ולהעניק להם את האפשרות לנוע ולנוד בין כל החברים שאל האירוע הזה אף הם מוזמנים. האוכל עצמו הוא כזה שאותו ניתן לאכול גם ללא סכו"ם, ודבר זה הופך להיות יתרון גדול שמביא אנשים אל אנשים ולא מהדק אותם אל מקום אחד במשך של אירוע שלם בו רוצים אווירה של חיבור ושל שיחות בין אנשים.

 

התאמה של האוכל לאירוע

יש אירועים שבהם לא מתאים להושיב את האורחים שממתינים למנות שיוגשו אליהם. דבר זה כולל במיוחד אירועים עסקיים שבהם צריכים את האורחים מפוקסים וממוקדים בכל מה שנערך עבורם, החל ממצגות ועד להמחשה של מוצרים ו/או שירותים חדשים. אוכל שמוגש על גבי מגשים הוא כזה שיכול לסייע לקדם את האג'נדה של האירוע העסקי, וליצור אירוע שבו האוכל הוא אינו העיקר, אלא עוד דרך לפנק את האורחים ולמקד אותם בכל מה שעיקרי ולשמו הם מוזמנים. גם מגשי אירוח יכולים להיות מאוד מגוונים, להיראות הכי יוקרתיים או כאלה שמתאימים למסיבת גיבוש לצוות לעובדים. היכנסו לקישור https://www.teena.co.il/index2.php?id=15&catId=1&lang=HEB כדי להתרשם ממגשי אירוח שיתאימו לאירוע שלכם.

 

כתיבת תגובה