מי שמחפש צלם אירועים טוב, חשוב שיבצע סקירה אינטרנטית בין מגוון אנשי מקצוע שמציעים את השירות. כיום, יש צלמים וחברות מקצועיות שמציעות חבילות צילום למגוון אירועים, החל בחתונות, בר מצוה, בת מצווה, ברית מילה, עד לצילומי הריון, צילומי זוגיות, יצירת בוק בת מצווה, תיעוד אירועי חברה, כנסים, ועוד. אבל כיצד בוחרים את אנשי המקצוע המתאימים ביותר? הנה מספר דגשים חשובים:

בחירת סגנון מתאים

לפני שאתם פונים לאנשי המקצוע, חשוב שתגדירו לעצמכם את סגנון התמונות שתרצו שיופקו מהאירוע. בתחום התיעוד יש מגוון סגנונות, כגון: צילום אומנותי/ תיעודי/ צילום על פי קונספט, וכדומה. בחרו את הסגנון המתאים וודאו שאתם בוחרים את מי שמכיר ומתמקצע בסגנון האמור. 

וודאו כי נוצר קשר נכון  בינכם לבין איש המקצוע

לפני שאתם בוחרים צלם חתונות למשל, כדאי לתאם פגישת הכרות. פגישה כזאת תגדיר את הציפיות שלכם מהשירות. חשוב כי בעת הפגישה יהיה חיבור בינכם לבין איש המקצוע תוך הרגשה שיש הבנה כללית לגבי הצרכים שלכם ובנוגע לתוצאות המבוקשות. 

חפשו המלצות

חשוב למצוא המלצות על צלמי אירועים טובים. כיום קל יותר לחפש המלצות (או דיס המלצות) ברשת האינטרנט. חיפוש כזה יוביל לעשרות המלצות טובות. לעיתים אפשר לחפש המלצות באמצעות התייעצות עם בני משפחה וחברים. 

השוואת מחירים

בין היתר מומלץ לבצע השוואת מחירים בין צלמים. יש את מי שיציע לכם חבילת צילומים שלמה (חבילה שמתאימה לאירועים גדולים) שכוללת צילום וידאו וסטילס, הפקת מגנטים לאירועים, התקנת מצלמת רחף ועוד. עבור אירועים קטנים מספיק לשכור צלם אחד שיבצע עבודה מקצועית במחיר נוח. בהצלחה! 

כתיבת תגובה