בחירת נעלי כלה או נעלי ערב, היא תהליך לא פשוט. עבור רבים, בוודאי עבור גברים, זה נשמע כמו עניין בנאלי, שגרתי, הרי מדובר בסך הכל בנעליים, אם הן יפות ואם הן נוחות זה אמור להספיק בשביל לבחור בהן.

אך עבור כלה שמחפשת נעליים לחתונה או עבור אישה שמחפשת נעלי ערב לאירוע כזה או אחר, הרי שהן לא יכולות להסתפק אך ורק בפרמטרים של יופי ונוחות. זה אמור להיות הרבה מעבר לכך. זה אמור להיות עניין של איכות, זה אמור להיות עניין של התאמה, יש פרמטרים שונים שאמורים להשפיע ולקבוע האם משתלם לקנות אותן או לא. אם הנעליים לא עולות הרבה, אז תמיד אפשר לקנות זוג נוסף, גם אם הנעליים יקרות אפשר כמובן, ובכל מקרה, מוטב שכולם יתאימו ויהיה ניתן ליהנות מהן.

לפני שנציג כמה נקודות שיכולות לעזור בכך, חשוב לומר, היום אפשר למצוא מקומות שונים היכן ניתן לרכוש נעלי כלה באתר מאסטרו וגם נעלי ערב, אך כמובן שיש לקנות נעליים אך ורק במקומות איכותיים, מקומות ברמה גבוהה, כאלה שמציעים קטלוגים מגוונים ומרשימים.

איך קונים נעליים בצורה נכונה

ראשית, בוחנים האם הנעל בכלל יפה, הטם היא מתאימה לקונספט, לסגנון העיצוב והמראה שמחפשים, וכן, צריך לבדוק האם הנעל מתאימה לבגדים שרוצים ללבוש באותו ערב. בוודאי אם מדובר בחתונה.

שנית, יש לבחון את האיכות של נעלי ערב, זאת על מנת שנוכל ליהנות ממנה לאורך זמן. להבדיל נניח משמלת כלה, הרי שנעלי כלה יכולות לשרת את האישה גם אחרי החתונה, בין אם זה לאירועי ערב או אירועים אחרים.

שלישית, חשוב להקפיד שהנעל תהיה מרווחת, נוחה להליכה, נוחה לעמידה, וכן שיהיה נוח לרקוד איתה במהלך הערב.

כתיבת תגובה