אין חתונה בלי תזמורת! זוהי אקסיומה ברורה ומוסכמת על כולם. אנחנו יודעים כי החתונה חייבת את העוצמות המוסיקליות על מנת שהאורחים יגיעו אל רחבת הריקודים ועל מנת שתיווצר התחושה המרוממת באירוע.

אנחנו כאן על מנת להציע לכם ארבעה סוגים של הרכבים מוסיקליים שאר אלו סייעו לכם להגיע לשמחה הגדולה באמת.

אורגן וסקסופון

האורגן למעשה מצליח היום ליצור תחושה של הרבה כלים על הבמה. יש באורגן כל כך הרבה אפשרויות. האורגן כולל בתוכו את הקולות של כל סוגי הכלים ובעזרת האורגן ניתן ליצור את המוסיקה שתישמע ממש מושלמת בכל קנה מידה. הסקסופון מאוד יתאים למי שמחפש הרכב ג'אז לקבלת פנים.

מערכת תופים וכלי נשיפה

יש כאלה משום מה שעבורם התופים הם כמעט העיקר. הם מעניקים להם את הקצב ואת העוצמה הדרושה לאירוע שלהם ואם הם מוסיפים את כלי הנשיפה, הסקסופון או הקלרינט, הרי שמבחינתם מדובר בתזמורת מלאה ממש.

גיטרות

יש כאלה שרוצים את הליווי של הגיטרות וליצור אווירה יותר רגועה של קומזיץ חם ולבבי. הגיטרה היא כלי מאוד נעים והוא יוצר תחושה של חמימות כובשת. הגיטרה תורמת מאוד לאירוע והיא משדרגת מאוד את השירה בציבור.

תקליטן

טוב. אז זה לא ממש נחשב להרכב מוסיקלי אך למרבה הפלא אנחנו עדים לכך כי רבים בוחרים דווקא במוסיקה מהסוג הזה והם מבקשים ליהנות ממוסיקה שתהיה מושלמת ממש בזכות העובדה שהיא תהיה מוקלטת מראש. כך הם מרוויחים בעצם כמה דברים.

מוסיקה בלי טעויות. הכול ערוך, הטעויות מתוקנות והכול ממש מושלם.

מוסיקה נעמה לאוזן מפי הזמרים המקוריים ששרים את השירים. כי כאמור מדובר בהקלטות.

מוסיקה לא יקרה. ביחס למוסיקה המורכבת מכלי שיר אמיתיים.

אך בנימה אישית הרשו לי להוסיף על סקסופון באירוע, אל תוותרו בכל מקרה.

כתיבת תגובה