בימים הבודדים שיש למדינה הקטנה שלנו חורף, אפשר להגיד שקפוא בחוץ ואם רוצים לצאת החוצה צריך ללבוש שכבות על גבי שכבות וגם להגן על האוזניים בעזרת כובע צמר. ובזמן שכובע צמר אף פעם לא חולף מן האופנה, אי אפשר שלא לתהות האם ניתן לשדרג אותו עוד. כך נוצר הרעיון של גרפיטי על כובעי צמר. 

יצא לכם לשמוע על גרפיטי על כובעי צמר אבל לא בטוחים שזה עמיד? בואו לקרוא שזה כן

אם אתם תוהים לעצמכם איך ניתן לעשות גרפיטי על כובעי צמר, נשמח לספר לכם שמדובר בטכניקת אייר בראש שמונעת על העפת הצבע דרך מברשת על המשטח הרצוי. עם אייר בראש ניתן לצייר כמעט על כל דבר וניתן לראות מגוון רחב של בגדים עם ציורי אייר בראש. 

גם את כובעי הצמר המאוירים יוצרים בצורה כזו ומשתמשים בצבעים המיועדים לבדים. כך, אם אחרי יום גשום וארוך שגרם לכובע שלכם להירטב ולהיספג בטיפות גשם, דעו שהצבע מחזיק על הבד לאורך זמן וגם לאחר כביסה. השימוש בצבעי המיועדים לבדים הוא חיוני, כאשר מדובר בצמר ולכן זו החשיבות העליונה בפעולת גרפיטי על כובעי צמר. 

> קראו מה הקשר בין גרפיטי על כובעי צמר לבין הפקת פול מון

יתרה מכך, תוכלו לבחור אם לכבס במכונת הכביסה או בכביסה ידנית ולתלות לייבוש. קחו בחשבון שכמו שאת כובעי הצמר האחרים שלכם אתם לא מכניסים למייבש, אולי כדאי שגם את כובע הצמר הזה לא להכניס למייבש. אחרי הכל, צמר זה צמר ועל צמר אנחנו רוצים לשמור. 

אז האם כובע הצמר עמיד? 

חד משמעית כן. אך יחד עם העמידות שלו, חשוב שתשימו לב בעצמכם ותשמרו על הכובע כמו שאתם שומרים על שאר הבגדים שלכם. גרפיטי על כובעי הצמר הם הדבר הבא של החורף ואתם לגמרי רוצים אחד כזה.

בדקו גם על תיק גרפיטי באתר של מג'יק בן

כתיבת תגובה