כל אירוע הוא חשוב לנושא שלשמו הוא נערך. אם יש משהו שיכול לעשות את האירוע שלכם לדבר הרבה יותר נחמד, הוא האוכל. הקיבה שלנו יודעת להגדיר אירוע בטיבו – בעיקר לפי האוכל שהיה בו. לצערכם או לשמחתכם..

אירוע עסקי נמדד לא רק אבל בייחוד על האוכל |

כאשר רוצים לעשות אירוע, ישנם כל כך הרבה פרמטרים שיש לשים אליהם לב (ראו כאן). אולי מה שאכתוב כאן הוא לא סוד אך הוא חייב להיכתב; האוכל, זה שאתם לא תמיד שמים לב אליו, ברוב המקרים הוא עיקר האירוע. לפחות מבחינת האורחים.

בכל אירוע שיש בו אוכל, אם תשאלו את אחד האורחים כמה חודשים לאחר האירוע מה הוא זוכר ממנו, הוא בוודאי יאמר לכם משהו שקשור לטיב וסוג האוכל. בעסה? אולי. אבל זה המצב.

כמה אוכל להזמין כדי לספק את האורחים שלכם? |

כמות המזון שעליכם להזמין תלוי ברשימת האורחים שלכם וביעדי התפריט שלכם. לפני שאתם מזמינים אוכל, כדאי ומומלץ מאוד להתייעץ עם קייטרינג מקצועי לקבלת פרטים ספציפיים לאירוע שלכם. 

האם עלי לקבל תפריט קייטרינג מגוון? |

כן! העמידו לרשות האורחים אפשרויות רבות ונסו להכיל אלרגיות ומגבלות למזון בכל הזדמנות אפשרית. התחילו להיות יצירתיים עם טעמים עונתיים וזיווגי משקאות מוגבהים כדי להרשים את האורחים שלכם באמת.

לעשות אירוע עסקי בקלות |

כדי להפיק אירוע עסקי בקלות וללא יותר מידי מאמץ, תצטרכו להתאים את הזמנת המנות לאורחים שלכם ולנסות להעביר את ארגון האירוע למי שבאמת מבין בזה.

שירותי קייטרינג של הולי בייגל יוכלו לעשות עבורכם את כל העבודה הקשה ובכך, תחסכו מעצמכם זמן רב בארגון ובהכנת אוכל ובכל הקשור בהפקתו.

כתיבת תגובה