אטרקציות הן דבר חשוב בכל אירוע. הן מעסיקות את הקהל שלכם ומספקות לו תוכנית אומנותית מעניינת שתעזור להם להעביר את הזמן באירוע. באירועים של ילדים האטרקציות הן קריטיות כיוון שילדים נוטים להשתעמם מהר, אולם אם תספקו להם אטרקציות מלהיבות הם יוכלו להעביר יום שלם מבלי להשתעמם לרגע ואפילו לא לרצות ללכת. מתנפחים להשכרה יכולים להיות הפתרון הטוב ביותר עבור אירועים שכאלה.

מתי נרצה להשכיר מתנפחים?

מתנפחים יכולים להיות פתרון טוב בכל יום הולדת או אירוע שיש בו ילדים. זה יכול להיות פסטיבל עירוני, יום הולדת כפי שאמרנו, זה יכול להיות ערב גיבוש לכיתה, יום כיף לילדים שלכם ושל משפחת חברים שבאה להתארח אצלכם ועוד. ניתן להשכיר מתקן לשימוש ביתי בגינה. למשל לכבוד החג או אירוח של בני המשפחה או משפחת חברים. במקרה של אירוע ובו ילדים תוכלו לספק להם תעסוקה ועניין באמצעות המתנפחים גם כן. חשוב להבין שיש סוגי מתנפחים שונים. אז איך נבחר את המתאימים לנו ביותר?

אילו סוגי מתנפחים ניתן להשכיר ואיך לבחור?

ראשית כמה מתקנים אתם צריכים? אם מדובר בכמה ילדים בערך באותו הגיל הרי שמתקן אחד מספיק. כאשר מדובר ב15-20 ילדים ייתכן ותצטרכו 2 מתקנים או לעשות תורות בין הילדים שכולם ייהנו מהמתקן. ישנם סוגים שונים של מתקנים לגילאים שונים. כדאי לדעת גם שיש איכות שונה לבד ממנו עשוי המתקן וכאשר מדובר בילדים גדולים יותר, מן הסתם שהמשקל על מזרן הקפיצה יהיה גדול יותר ולכן ידרוש שימוש במתקן האיכותי יותר.

היכן נוכל למצוא מתנפחים להשכרה?

באתר עידן VIP תוכלו למצוא מגוון רחב של מתנפחים להשכרה מסוגים וגדלים שונים. מתקנים אלו מתאימים לכל אירוע שיש בו ילדים. תוכלו לנפח את המתנפחים באמצעות מפוח 450W ולספק להם חוויה מעשירה ומהנה לאורך כל האירוע.

כתיבת תגובה