תה ירוק ידוע בסגולות הרפואיות שלו. תה מסוג זה ידוע ככזה שמכיל נוגדי חמצון בכמות גבוהה, הוא מכיל ויטמינים, מינרליים ואלקטרוליטים הנחוצים וחיוניים לגוף. התה מספק את מה שנחוץ כדי להירגע ולהפחית סטרס, והוא אפילו מסייע לתהליכי הרזייה.

מתי כדאי לשתות תה ירוק – לפני או אחרי האוכל?

בכול הנוגע להמלצה האם כדאי לשתות תה ירוק לפני או אחרי האוכל – יש שסבורים כי כדאי לשתות את התה המסוים הזה אחרי הארוחה, בעיקר משום שהוא מנקה ומטהר את הגוף. התמציות של התה הירוק, ידועות כאלה שיעילות עבור סיוע לפעולות טובות של מערכת העיכול, לכן שתייה של כוס תה ירוק אחרי הארוחה תקל על מי שסיים לאכול ארוחה גדולה בדרך כלל.

למה זה כדאי?

תה ירוק מעולה במידה ואתם רוצים להוריד מעט קלוריות ולנקות את הקיבה אחרי שאכלתם ארוחת צוהריים. תה ירוק יכול להיות בדיוק הדבר שאתם צריכים לפני יציאה לעבודה או אחרי שאתם חוזרים מיום עמוס או שמדובר בדרך לסיים ארוחה כמו שצריך. שתייה של ספל תה מאפשרת לשלב את התה עם פירות חתוכים או עם כל קינוח בריא אחר.

תה ירוק אפשר לשתות בבוקר מפני שהוא מאוד מרענן וניתן לאכול לידו סלט פירות, סלט ירקות עשיר, או את ארוחת הבוקר שלכם. ההחלטה הינה אינדיבידואלית.

בכל מקרה, כשאתם בוחרים את הירוק וודאו שאתם בוחרים מארזי תה ירוק איכותי, כזה שיש בו את כל המרכיבים התזונתיים והערכים הדרושים לניקוי הגוף ובחרו תה ירוק שיש לו סגולות רפואיות מעולות ותועלות עבור מערכת העיכול ועבור הגנה על הגוף שלכם.

כתיבת תגובה