צמיד קשיח לכלה מתאים לרוב הכלות ולכן אפשר לראות כי מדובר בטרנד אופנתי אהוב וכלות רבות נהנות להלביש אותו על הזרוע שלהן משלב הצילומים ועד סיומה של החתונה.

לאילו כלות לא מתאים לענוד אותו

הכלות שאינן עונדות צמיד קשיח לכלה הן אלו שהן אלרגיות לחומר שממנו עשוי הצמיד. אם קיים חשש שהכלה תפתח לכך אלרגיה ההמלצה היא להימנע מרכישה של צמיד זה, כדי שלא יהיו לכך השלכות מינוריות או מהותיות יותר.

יש גם כלות דתיות שמעדיפות לא לענוד צמיד קשיח על השרוול ולכן הן נהנות מתכשיטים אחרים ומגיעות לטקס החופה יפהפיות ומרשימות ביותר.

צמידים לכלות 

כל כלה מחפשת פריטים חיצוניים שאינם נורמטיביים כדי לבלוט ביום חופתה. כך היא רוכשת סט יפהפה של עגילים בעלי נרשמות מרשימה שמגיעים עד הצוואר, שרשרת של פנינים או אבנים אחרות שיוצרות שילוב מנצח עם שמלת הכלה. אם גם על שמלה זו תפורות אבני סברובסקי, ההתאמה עם סט התכשיטים שכולל גם הוא אבני סברובסקי הוא האופציה המועדפת על הכלות.

יש דגמים רבים של צמידי כלה, עם מעט אבנים או ריכוז של הרבה אבנים היוצרים צורה של טיפה בכל אחד מהקצוות של הצמיד המרשים. יש קישוטים יפהפיים כמו עלים וצורות נוספות שהן נפלאות.

היערכות לחתונה 

כלות רבות חולמות על הנראות שלהן כשהן צעירות וזה קורה שנים רבות לפני החתונה בפועל. לכן לקראת החתונה הן מעוניינות לממש את כל החלומות שלהן. זו הסיבה שהן בוחנות את האפשרויות השונות שקיימות באתרי האינטרנט ובוחרות את הדגמים היפהפיים ביותר, כדי ליצור התאמה מיטבית לנראות הכללית שלהן בערב החשוב ביותר בחייהן. 

כתיבת תגובה