קיבוץ הוא קהילה ישראלית שנוסדה למטרת חיים משותפים, עבודה משותפת ולימוד משותף. לקיבוץ יש סגנון חיים קהילתי, שבו כל אחד עובד קשה במשק או בעסק שלו, אבל גם חולק עבודה עם אחרים במשקים או בעסקים קהילתיים. המטרה העיקרית של הקיבוץ היא לספק איכות חיים טובה יותר לחבריו על ידי מתן דיור בר השגה ואוכל טוב

כיום, קיבוצים נחשבים לאחד מיעדי התיירות הפופולריים בישראל. הקיבות הוא גם מקום אליו הולכים צעירים רבים או משפחות כדי להתרחק מחיי היומיום שלהם ולחוות מעט חופש.

יתרונות של אירוח כפרי בקיבוץ בצפון

לאטרקציה כמו אירוח כפרי בקיבוץ בצפון הארץ יש לא מעט יתרונות עליהן נרחיב כאן

אירוח כפרי – הוא אירוח באווירה אחרת, שונה. רובינו רגילים לקחת צימר ולהתבודד או לבלות במלון בתל אביב. אך אם אתם רוצים לשנות אווירה, תוכלו לקחת חופשה באחד מהקיבוצים שבצפון הארץ. שם תוכלו ליהנות מאירוח כפרי גלילי שמשלב בתוכו מגוון אטרקציות מקומיות, טיולים מהנים ומתקנים מפנקים כגון: ספא, בריכה, חדר כושר ועוד.

טווח מחירים רחב – בקיבוצים השונים תוכלו למצוא מגוון בתי הארחה ומלונות שמציעים מבחר חדרי אירוח בנוסח כפרי. לכל חדר מחיר משלו, תוכלו לבחור חדרים במחירים זולים או חדרים יקרים יותר. או במילים אחרות אירוח בקיבוץ מתאים לכולם.

חדרי אירוח שונים – בקיבוץ תוכלו למצוא מגוון חדרי אירוח (ראו בית הארחה איילת השחר): חדרי אירוח לזוגות, חדרי אירוח ליחידים או למשפחות. תוכלו להגיע כמעט בכל הרכב.

שקט ושלווה וחיבור לטבע – בשונה מהעיר הקיבוצים בצפון הארץ ממקומים בטבע מול רכסי הרים או בבקעות, חלקם ממוקמים מול נחלים ונהרות. אתם נהנים מהחדרים הנוחים והממוזגים שיש לקיבוץ להציע אל מול נופים וטבע עוצרי נשימה.

בילוי נעים!

 

כתיבת תגובה