יש הרבה רגעים מרגשים בחיים. בדרך כלל רגעים מרגשים אלה הם נקודות ציון בחיינו או בחיי היקרים לנו. למשל חתונה, לידה, כשקונים את הבית הראשון שלנו, או כשהילד שלנו הגיע לגיל מצוות ואנחנו חוגגים לו בר מצווה. אין ספק שזה מרגש כשהילד מגיע לגיל בר מצווה. 13 שנים זהו ציון משמעותי עבורנו כיהודים, זהו הגיל שהילד מגיע למצוות ורבים רואים בזה רגע מרגש וציון דרך משמעותי בחיים שלהם.

מה עושים לרגל הבר מצווה?

הרבה אנשים בוחרים לציין את הגעת בנם לגיל בר מצווה באמצעות קיום של אירוע בר מצווה. כל משפחה בוחרת כיצד ייראה אירוע הבר מצווה של בנה. יש כאלה שמסתפקים בעלייה לכותל או למקום מקודש אחר שבו תהיה העלייה לתורה ויש כאלה שבנוסף לעלייה לתורה גם חוגגים את אירוע הבר מצווה באולם עם כל המשפחה והחברים וגם דואגים להביא אטרקציות לבר מצווה כדי שכל האורחים במסיבת הבר מצווה יוכלו ליהנות מהאטרקציות השונות באירוע.

איזה אטרקציות לבר מצווה תוכלו למצוא?

בין אתם אתם חוגגים את הבר מצווה באולם או בכל מקום אחר, תוכלו לשלב אטרקציות שונות לאירוע הבר מצווה שאתם חוגגים. חשוב לזכור שהרבה מהמוזמנים לאירוע הבר מצווה הם החברים של חתן הבר מצווה והם בני גילו, לכן צריך להתאים את האטרקציות לבר מצווה לגיל הזה ולחשוב מה יגרום להם להנות. משחקי וידאו כמו משחקי XBOX הם אופציה מעולה שיכולה לשמש כאטרקציה לבר מצווה. בנוסף גם משחקי שולחן כמו שולחן הוקי, טניס שולחן או שולחן כדורגל יכולים לשמש כאטרקציות מעולות ומהנות לבר מצווה. יש כאלה שמזמינים עמדות טיקטוק ועמדות של מציאות מדומה ויש עוד לא מעט אפשרויות עבור אטרקציות לאירועים ובפרט לבר מצווה שתוכלו לשלב אותם באירוע שאתם מקיימים לכבוד בר המצווה של ילדכם.

כתיבת תגובה