לא משנה באיזו קבוצת גיל אתה נמצא, ללמוד גיטרה יכול להיות כיף גדול. זוהי דרך מצוינת לבטא את עצמך, היא מרגיעה ויש לה תכונות טיפוליות.

למתחילים, יש מגוון אפשרויות לבחירה. משיעורים מקוונים ועד למפגשים פרטיים שמלמדים אותך את היסודות, ישנם משאבים רבים ושונים זמינים לגיטריסטים שואפים.

מורה לגיטרה הוא אדם שמלמד איך לנגן בגיטרה. בדרך כלל, מורים אלה יתקשרו עם תלמידיהם באמצעות תווים מוזיקליים כמו גם הוראות מילוליות.

כמה מורים לגיטרה הם גם מבצעים מיומנים, ובמקרה זה הם עשויים להשתמש בכישוריהם כדי ללמד תלמידים ולתת להם הזדמנויות להופיע.

יש אנשים שלא יכולים להרשות לעצמם מורה פרטי ולכן הם מסתמכים על סרטונים בחינם ושיעורים בחינם הזמינים באינטרנט. משאבים אלו יכולים להיות מועילים יותר ממה שניתן לחשוב מכיוון שיש להם נפח גדול של תוכן וידאו שאליו ניתן לגשת בקלות דרך פלטפורמות כמו YouTube ואתרים אחרים.

איך בוחרים מורה לגיטרה

לפני בחירת מורה לגיטרה, עליך להמציא רשימה של המטרות שלך. מה אתה רוצה ללמוד? איזה סוג של סגנון מוזיקלי אתה רוצה לנגן? מי ההשפעות המוזיקליות שלך? האם תוכל להתחייב?

לאחר מכן, שקול את השאלות הבאות:

-מהו סגנון ההוראה שלהם (למשל שיעורים אחד על אחד לעומת שיעורים קבוצתיים)?

-כמה הם עולים ואיך תוכנית התשלומים?

-מהי הדרך הטובה ביותר עבורם ליצור איתי קשר או להיפך (מייל, טלפון וכו')?

לסיכום,

על מנת לבחור את המורה לגיטרה הטוב ביותר עבורכם, עליכם קודם כל לזהות את המטרות שלכם. אם אתה רוצה ללמוד גיטרת ג'אז ולהיות גיטריסט ג'אז מקצועי, אז עדיף למצוא מורה פרטי לגיטרה בס שמתמחה בז'אנר הזה.

ישנם שני סוגים עיקריים של שיטות לימוד גיטרה: שיעורים פרטיים עם מורה ושיעורים בבית ספר למוזיקה או מכללה קהילתית. שיעורים בבתי ספר למוזיקה יכולים להיות יקרים ולכן הם לא יכולים להיות אופציה אם אינך מוכן או מסוגל להשקיע בעצמך סוג כזה של השקעה.

כתיבת תגובה