כל מי שהיה מאושפז בבית חולים יודע, שאחת הבעיות הגדולות היא האוכל. מרבית האנשים קשה להם ליהנות מהאוכל שמוגש בבית חולים, שהוא קייטרינג תעשייתי שאיננו נחשב לאוכל ברמה גבוהה.

כיום, להבדיל מבעבר, יש לכך פתרונות טובים יחסית. בבתי חולים רבים אפשר למצוא קניונים עם מסעדות, בהן מוכרים אוכל ברמה טובה יותר, בחלק מהקניונים אפשר גם למצוא רשתות שיווק שם אפשר לרכוש מוצרי מזון שונים.

דוגמא טובה לכך היא תל השומר. מדובר על בית חולים גדול ומרכזי במרכז הארץ, אשר יש לו בעיה אחת והיא המיקום. הוא לא נמצא בתוך העיר מרכזית כמו נגיד איכילוב בתל אביב או בלינסון בפתח תקווה. מדובר על בית חולים שנמצא ליד רמת אפעל, קרית אונו, ולמעשה הוא נמצא מחוץ ליישובים אלו. אז אם אורחים רוצים לקנות אוכל לבני משפחה או חברים שמאושפזים שם, הם צריכים לעשות את זה במקום רחוק יחסית.

הדרך בה בית החולים התמודד עם הבעיה היא באמצעות קניון שנפתח בשטחו וכולל שורה של מקומות בהם אפשר לאכול. בין היתר אפשר ליהנות מסושי בתל השומר. מדובר על סניף של רשת ארצית לאוכל יפני, שמגיש בין היתר סושי, רולים, נודלס, אגרולים ועוד מגוון סוגים של מאכלים יפניים כאלה ואחרים.

מדוע משתלם לקנות סושי בתל השומר

ראשית, צריך לומר את האמת, האוכל בבית החולים הוא לא בהכרח טעים עבור המאושפזים או האורחים שלהם, אז האפשרות לרכוש אוכל אחר, לפי בחירה, היא תמיד רעיון טוב.

שנית, במקום לאכול כל יום אותו דבר, אפשר לקנות סושי בתל השומר ופעם אחרת לקנות משהו אחר, וכך לגוון, אפשר כמובן גם לקנות מאכלים שונים מאותו תפריט. כל אחד יכול לעשות את הבחירה שלו מה לקנות ומתי.

שלוש, האפשרות לקנות אוכל בקניון, היא טובה לא רק עבור המאושפזים גם עבור מטופלים שמגיעים לטיפול פשוט ומחפשים מקום לאכול וכן לאורחים שמגיעים לבקר את חבריהם או בני משפחתם או מחכים להם בצאתם מבית החולים.

חשוב להדגיש, שבמקרה של סושי בתל השומר, ניתן גם לעשות הזמנה דרך אתר האינטרנט וכן משלוח במידה ולא ניתן להגיע פיזית לסניף. כך נהנים מסושי עד המיטה.

 

כתיבת תגובה