זרים לראש הפכו לפופולאריים במיוחד בשנים האחרונות. יותר ויותר אנשים בוחרים להזמין לעצמם זר לראש, לכבוד אירועים מיוחדים כמו למשל חתונה, בת מצווה וכדומה. מדובר על אחת הדרכים המיוחדות והמעניינות ביותר להוסיף צבעים וטקסטורות ייחודיות להופעה שלכם. במקום להסתפק באקססוריז פשוטים יותר, כמו למשל סיכות לשיער, תכשיטים, קשתות וכדומה, ניתן להשתמש בפרחים חיים שמוסיפים לא מעט חיוניות. ניתן למשל להזמין זר צבעוני לראש לכבוד מסיבת יום הולדת מושקעת, מסיבת רווקות איכותית או כל אירוע אחר, שניתן יהיה לשדרג אותו באמצעות כמה פרחים. החוכמה היא רק לבחור בזר איכותי ומושקע, שישלב פרחים טריים וצבעוניים, בעלי ניחוח עדין וכמובן רמת עמידות גבוהה יחסית. אף אחד לא היה רוצה לראות את הזר שלו נובל בטרם עת, לכן חשוב תמיד לעבוד עם חנות פרחים מקצועית כמו בניחותא פרחים, שמכירה את המקצוע ויודעת בדיוק באילו פרחים לבחור לכל מטרה ולכל מזג אוויר.

זרים לראש – כל התשובות לשאלות החשובות באמת

היום ניתן למצוא לא מעט זרי ראש שונים, אך כיצד תדעו מהו הזר האידיאלי עבורכם? על מנת לענות על השאלה הזאת, יש צורך לבחון קודם כל את סוג האירוע שלשמו מוזמן הזר. אם למשל מדובר על חתונה או בת מצווה, כדאי לבחור בזר העשוי מפרחים לבנים שמוסיפים יוקרה ואלגנטיות להופעה הכללית. זר מסוג זה יהווה את האקססוריז המושלם, אשר ידגיש את החשיבות של האירוע ויוסיף ליופי הטבעי של הכלה. זר שעשוי משושן צחור בשילוב עם חרציות למשל, מהווה את הסמל המושלם להתחלה חדשה. לעומת זאת, מי שמעוניינת בזר לראש לכבוד מסיבת רווקות, יום הולדת או אירוע צבעוני יותר, תוכל לבחור לעצה זר שעשוי מפרחי ציפורן, ליזי, חרציות ועוד. האמיצות יותר, יכולות לבקש לשזור בזר שלהן גם ממתקים שונים, כמו למשל סוכריות גומי, סוכריות על מקל ועוד.

לסיכום, זרים לראש יכולים להעניק אווירה מיוחדת לכל האירוע. במידה ומדובר על אירוע קטן ואינטימי, ניתן למשל להזמין זרים לכל האורחים, במטרה להכניס אותם לאווירת חג. כל אחת יכולה לבחור את הזר המתאים לה, בהתחשב בסוג האירוע ובטעם האישי.

כתיבת תגובה