אחת הפעילויות האהובות ביותר על ילדים, היא היצירה. אמנם מדובר בפעילות מהנה ומיוחדת, אך לצד ההנאה, יש לה מגוון רחב של יתרונות. היצירה מסייעת לילדים לפתח מיומנויות מוטוריות, היא משפרת את החשיבה היצירתית ומאפשרת לילדים לפתח את הדמיון. מתכננים לרכוש חומרי יצירה לילדים? המאמר הזה נכתב במיוחד בעבורכם!

יצירה לילדים

היצירה תורמת להתפתחות הילדים, היא מקנה כל כך הרבה יתרונות כך שזה בהחלט לא מפתיע שמדובר בפעילות משמעותית בגני הילדים השונים. היא מאפשרת להתבטא, מסייעת לילדים להכיר חומרי יצירה שונים וכמובן להתנסות בשלל מרקמים.

מדובר בפעילות נהדרת, שיכולה להתקיים בכל מקום ובמיוחד במרחב הביתי, לכן אם אתם מחפשים אחר פעילות מיוחדת, כזו שתעסיק את הילדים שעות, ובמקביל תסייע להם להתפתח – עבודות יצירה הן הפתרון! כדי שתוכלו ליצור עם הילדים, יש לרכוש חומרי יצירה שונים, ולאחסן אותם במקום ייעודי. כך תוכלו לשלוף את חומרי היצירה בכל רגע נתון, ולהכין תוצרים מיוחדים ועבודות מקוריות. תוכלו למצוא בחנות יצירה, חומרי יצירה שמתאימים לילדים, כשכדאי לרכוש מגוון חומרים שיאפשרו לכם להכין יצירות מכל מיני סוגים.

מהם חומרי היצירה הבסיסיים שכדאי לרכוש?

כדי שתוכלו ליצור עם הילדים בכל רגע נתון, יש כמה וכמה חומרי יצירה שחשוב לאחסן במרחב הביתי.

תחילה, כדאי להצטייד בחומרי יצירה בסיסיים כמו: בריסטולים, דבק לבן, טושים, צבעים, מספריים שמתאימות לילדים, פלסטלינה, מדבקות, צבעי גואש ומכחולים. נוסף לכך, יש לרכוש חומרי יצירה ייחודיים שיסייעו לכם לשדרג את עבודות היצירה באופן משמעותי, ויעניקו לילדים פתח לדמיון ויצירתיות. חומרים נוספים שכדאי לרכוש הם דפים צבעוניים, נצנצים, עיניים זזות, פונפונים, מקלות ארטיק, סול צבעוני, מנקה מקטרות, דבק דו צדדי, בדים ליצירה וכו'. ככל שיהיו לכם יותר חומרי יצירה, כך תוכלו לחשוף את הילדים ליותר אלמנטים, ולאפשר להם לפתח את הדמיון.

שימו לב: רצוי לרכוש חומרי יצירה ייעודיים לילדים, לכן הקפידו שהחומרים יהיו באישור משרד הבריאות. כמו כן, בדקו שחומרי היצירה אינם רעילים.

טיפים לעבודות יצירה עם ילדים

 

עבודות יצירה מהווה פעילות נהדרת לילדים, הן מעשירות את עולמם, מאפשרות להם להתבטא ותורמות לא מעט להתפתחות המוטורית והקוגניטיבית שלהם. רכשו את חומרי היצירה הנחוצים, חפשו הדרכות ברחבי הרשת, והקדישו לפחות ערב אחד בשבוע ליצירה. בהצלחה!

כתיבת תגובה