כשאנחנו חושבים על טיולים ונסיעות לירושלים, אז אנחנו בדרך כלל חושבים על נסיעות לצורכי סידורים, טיולים עם הילדים ובני משפחה, ביקורים באירועים שונים ועוד. אך האמת היא, שיש לעיר גם לא מעט מה להציע בשביל יום כיף שאנחנו רוצים לארגן לעובדים או לקבוצות אחרות.

כמעט מדי יום אנחנו יכולים לראות קבוצות של מטיילים בעיר אשר נהנים מיום כיף כזה או אחר. יש מי שמארגן ימי כיף עם הסעה ומדריך, יש גם קבוצות שבוחרות להתארגן לבד או להסתפק רק בשירותי הסעות מסודרים, ולטייל בעיר בלי מדריך בכלל.

כיאה לעיר הגדולה בישראל ולעיר הבירה שלה, באופן טבעי יש לא מעט מקומות איכותיים ורציניים שאפשר ליהנות מהם כחלק מיום כיף. החוכמה היא לדעת לבחור את המקומות הנכונים, בשעות הנכונות וחשוב לא פחות, לבחור כיצד משלבים את המקומות השונים לכדי טיול אחד, איכותי.

הנה כמה רעיונות שאתם יכולים לשלב, במסגרת יום כיף בירושלים:

ראשית, אתם יכולים לקחת את הקבוצה אל גן החיות התנ"כי וליהנות שם ממגוון רחב של חיות מסוגים שונים. מדובר בפנינת טבע ייחודית בעיר, אין הרבה דומות לה, לא רק בירושלים אלא בכלל.

שנית, אפשר להגיע אל שוק מחנה יהודה ולהסתובב בו, שם גם אפשר לערוך סיור קולינארי ייחודי, ליהנות ממגוון רחב של מאכלים יוצאי דופן, מאכלים שמגיעים ממטבחים שונים בעולם (בעיקר מצפון אפריקה והמזרח התיכון).

שלישית, אפשר לשלב ביום כיף בירושלים, ביקור בעיר העתיקה, מנהרות הכותל, ובכותל עצמו כמובן. לא משנה באיזו קבוצה של אנשים מדובר, אנחנו יכולים להיות בטוחים שהם יתרשמו מהמראות המופלאים והמיוחדים ומהאווירה הייחודית שיש במקום.

ארבע, אפשר לקחת את הקבוצה למוזיאונים שונים בעיר, כולל מוזיאון ישראל, ליהנות מגוון של תערוכות ומיצגים שונים. במקרים רבים אפשר גם ליהנות מאירועים שונים, כולל הופעות.

חמישית, כשרוצים לארגון יום גיבוש לעובדים בירושלים אפשר לעשות שילוב חכם כל כמה אפשרויות, לדוגמא, להתחיל את הפעילות במשחק בסגנון "המירוץ למליון", לעצור לצהריים במסעדה בשדרות ממילא ולסיים בסיור טעימות בשוק מחנה-יהודה או מופע חגיגי, את הפעילות מומלץ לעשות בשעות היום או אחה"צ אם זה בחודשי הקיץ החמים.

מעבר לכל זה, יש בעיר עוד שורה ארוכה של מקומות בהם אפשר לבקר ולטייל, הכל שאלה כמובן מי זו הקבוצה, איזו אנשים מכילים אותה, וכן באיזה מועד ובאיזה זמן יוצאים עם הקבוצה ליום כיף בעיר.

 

כתיבת תגובה