האירועים של היום נושאים טעמים שונים לחלוטין ביחס לאירועים אשר היו בעבר. גם האופי של האירועים הינו שונה לחלוטין עד שממש אי אפשר להשוות את ההיערכות שהייתה בעבר לאירוע לזו שיש היום. מצד אחד, היום הכל הרבה יותר קרוב ליד, נגיש, אפשרי ומעשי. מצד שני, האירועים של היום דורשים מאתנו הרבה יותר.

אם בעבר יכולנו להסתפק בכיבוד קל ובשהייה בצוותא באירוע, הרי שהיום אם לא נדאג לאוכל משובח כמו גם לתוכנית אטרקטיבית, בעצם לא עשינו כלום. האורחים יתחילו מהר מאוד להשתעמם והם ממש יחושו כי זלזלו בהם כאשר לא טרחו להכין עבורם כיבוד הולם ותוכנית עשירה (ויקרה…)

מגשי אירוח – הפתרון לכל אירוע

אז נכון שהיום צריך להגיש אוכל טוב ומכובד באירועים. אך זה עדיין לא אומר שצריך להשתעבד לצורך כך ולהכין סעודה דשנה עם צוות מלצרים אשר יעמלו להגיש את האוכל לכל האורחים או המשתתפים באירוע.

הדבר שנכנס לאופנת האירועים – אם אפשר להגדיר זאת כך – בשנים האחרונות אלו הם מגשי האירוח.

המגשים הערוכים כוללים כבר את כל הכיבוד שאנחנו רוצים להגיש לאירוע כאשר אנחנו בוחרים את האוכל שאנחנו רוצים וכך אנחנו למעשה יכולים להיות רגועים כי כל אורח ייטול בעצמו את המנה שלו.

מגשי אירוח – מנות מגוונות – אוכל שיתאים לכולם

 כאשר הולכים על מגשי אירוח ישנה אפשרות לגוון ולהגיש מגוון גדול של סוגי מאכלים. שלא כמו בארוחה רגילה של קייטרינג בה אנחנו מזמינים ארוחה מובנית ומסודרת שלא ממש מאפשרת לנו להתפזר מעבר לשניצל או עוף, בורקס או בלינצ'ס…

את מגשי האירוח אפשר למלא בחיתוכי ירקות או חיתוכי פירות ואפשר גם ללכת על לחמניות ביס ממולאות כל טוב. ישנה כמובן האפשרות של אוכל בשרי עסיסי ומשובח או לחילופין על מגשי סושי.

האפשרויות הן רבות ולא חייב להיות קשר בין הסגנונות של המגשים השונים.

אפשר לסכם כי מגשי אירוח למעשה מעניקים מענה מושלם לכל אירוע מכל סוג כאשר אלו חוסכים גם את עבודת המלצרים ואת ההגשה האישית.

אולי יעניין אותך גם מגשי אירוח לראש השנה

כתיבת תגובה