מי שמעוניין לחגוג אירוע באולם בנתניה, בוחן כמה וכמה אולמות כדי לקבל את ההחלטה הנכונה על המיקום המתאים ביותר לסוג האירוע הספציפי.

בחירת מול הים

לקוחות רבים המגיעים למתחם סי לופט הממוקם בתוך מלון הכרמל היפהפה, נשבים בקסמו עקב היתרונות הרבים שלו. הסיבה המרכזית היא יופיו של האולם הממוקם על צוק המשקיף לים ומאפשר לכל אורח להביט בים הפתוח, בשקט ובשלווה וליהנות מרגעים פסטורליים ויוצאי דופן.

האווירה הנוצרת עקב הקרבה לים היא מהפנטת, המוזמנים נהנים מריחו של הים ומהגלים המתנפצים בקרבת האולם. מכיוון שאין מדובר במראה שהלקוחות רואים בכל יום הם נסחפים לרגעי הקסם ואינם זזים מנקודת התצפית המרהיבה.

בנוסף לכך, הלקוחות בחנו את חוות הדעת החיוביות הרבות שהתקבלו על מקום זה באינטרנט והתרשמו כי מדובר במקום המנוהל באופן מקצועי ביותר על ידי צוותים מיומנים ומנוסים בתחום האירועים. הצוותים מתייחסים באופן פרטני לכל אחד מהאירועים, ההקפדה על כל פרט וההשקעה הרבה שלהם נראית לאורך כל האירוע.

קולינריה במול הים

אחד הגורמים המובהקים המכתירים אירוע כמוצלח או כמוצלח פחות הוא הנושא הקולינרי. בסי לופט נהנים האורחים ממטעמים משובחים ומיוחדים שהגה שף המלון שחלקם מבוססים על התפריט הייחודי של אל גאוצ'ו בנתניה. המוזמנים נהנים ממנות משובחות העשויות בקפידה תוך שימוש בחומרי גלם טריים ובטיב מעולה. כל מוצר המגיע למטבח עובר פיקוח ובקרה ורק לאחר שהוא עובר את בדיקת הסף, נעשה בו שימוש.

עיצובו של האולם

הקו העיצובי היפהפה של האולם בתוך מלון כרמל יוצר נראות יפהפייה ומתמזג עם הנוף הטבעי של חופי הים התיכון. העיצוב מתאים לעריכת כל חגיגה, חתונה, בר או בת מצווה, ברית, בריתה, אירועים עסקיים, אירועים פרטיים על הים ועוד.

המקום מתאים לעריכת אירועים מוצלחים לקהל של מאתיים עד מאתיים חמישים איש הנהנים מאולם ממוזג ונעים ביותר, הכולל גם את הבריזה הנפלאה מהים.

מיקומו של מלון כרמל

מלון כרמל ממוקם על הטיילת בנתניה, זהו מיקום נוח מאד בעל חניה רחבת ידיים וגישה מהירה לאורחים מכל כיוון נסיעה.

כתיבת תגובה