אין אירוע מרגש יותר מחתונה. ההכנות לחתונה כרוכות בלא מעט בחירות. יש צורך לבחור את המקום שבו תערך החתונה, את הקייטרינג, את עיצוב ההזמנה, את הטבעות, את שמלת הכלה, את עיצוב השיער של הכלה, את החליפה של החתן, את התקליטן, את הצלם ועוד. אין ספק שמדובר בעניינים טכניים רבים מאוד שיש לדאוג להם.

על אף שיש לא מעט עניינים טכניים גדולים לדאוג להם לקראת החתונה ההולכת וקרבה, הרי שאחד הדברים שהחתן תוהה אודותם הוא: בחירת החולצה לאחר החופה. לא פעם הכלה תחליף את שמלת הכלה לאחר החופה לשמלה נוחה יותר המתאימה לריקודים, אך מה לגבי החתן? באיזה חולצה כדאי לו לבחור?

לטי פקטור יש את התשובות! בקרו באתר:

http://www.tfactor.co.il/

חולצה לחתן לאחר החופה- איזו כדאי?

ידוע לכל זוג, שחליפת חתן ושמלת כלה הם חובה עבור החתונה שלהם. כמובן שעבור החופה יש צורך בחליפה מכובדת ושמלה יוקרתית ומפוארת. אולם, לאחר החופה, שמהווה את החלק הרשמי יותר של האירוע, הזוגות תוהים האם כדאי להם להישאר בחליפה המחויטת והלא תמיד נוחה ובשמלת הכלה המפוארת מאוד. לא פעם, מדובר על בגדים שלא באמת נוחים לכלה ולחתן ומכיוון שבשלב הריקודים יש צורך בנוחות האידאלית, כדאי מאוד לדאוג שהחתן והכלה יהיו לבושים בצורה יפה ומרשימה, אך נוחה.

בעוד שלכלות יש מגוון רחב של שמלות כלה פשוטות יותר שהן יכולות ללבוש לשלב הריקודים, לא מעט חתנים תוהים לאיזה חולצה כדאי להם להחליף לאחר החופה שגם תהיה מכובדת ומתאימה לאירוע וגם תהיה נוחה. התשובה לכך היא מאוד ברורה: חולצה מודפסת

חולצה מודפסת לחתן

אין דבר מרשים יותר מחולצה אשר מכילה עליה הדפסה מגניבה כלשהי שהחתן ילבש לאחר החופה. כמובן שהחולצה עצמה תהיה לבנה, אך מדובר על חולצה מבד נוח, אשר לחתן יהיה נוח ללבוש אותה במהלך הריקודים. בד בבד, החולצה תכיל הדפסה כלשהי ברוח האירוע, אשר תאפשר לחתן לבלוט ולהיות מיוחד. הדפסה על חולצות לחתונה חשוב לעשות רק אצל הטובים ביותר בתחום, על מנת שהחולצה תהיה נוחה, ההדפסה תהיה בולטת ואיכותית והחולצה תשמש למזכרת לאורך זמן בתום החתונה.

כתיבת תגובה