אומרים שאוכל הוא הגורם להבדיל בין אירוע מושלם לאירוע שאינו כזה, וכאשר אדם מתכנן אירוע הוא משקיע שעות בעיצוב של השולחנות ובחיפוש אחר אטרקציות מגוונות, אך עליו גם להשקיע באוכל שיוגש באירוע.  אחת השאלות הנשאלות על ידי בעלי אירועים היא למה לבחור דווקא בקייטריג חלבי לאירוע שלהם?

למה לבחור בקייטריג חלבי?

אנשים רבים נוטים לחשוב כי קייטרינג בשרי הוא מכובד יותר בגלל שבשר נחשב כמוצר יקר ואין שמחה אלא בבשר אנו מאמינים כי גם קייטרינג חלבי הינו לגיטימי לא פחות, וניתן להוכיח שניתן לערוך אירוע מכובד ויוקרתי לא פחות מקייטרינג בשרי . קייטרינג חלבי מכיל מגוון רחב של אוכל החל ממנות ראשונות ועד מנות עיקריות וקינוחים מענגים. התפריט של קייטרינג חלבי אינו חייב להיות קבוע מראש וניתן להתאים אותו בהתאם לסגנון האירוע, כמו כן ניתן להשתמש בקונספט של מגשי אירוח המוכנים לאכילה במגוון רחב של טעמים כמו מגשי אירוע חלביים מתוקים מגשי אירוח חלביים מלוחים, סלטים שונים וקינוחים חלביים בעלי טעם מיוחד שרק לקינוחים חלביים יש. בנוסף ניתן להתאים את הקייטרינג החלבי גם לאנשים הסובלים מרגישות בצורה יותר קלה ופשוטה על ידי הגשת מגש המתאים להם כמו מגש טבעוני או מגש ללא גלוטן.

לאלו אירועים יתאים קייטרינג חלבי?

עם זאת לא לכל אירוע יתאים הקונספט של קייטרינג חלבי קייטרינג זה מתאים לאירועים קטנים כמו ברית או בריתה, עלייה לתורה של חתן בר מצווה, אירועים עסקיים כמו כנס או תערוכה, ואירועים קטנים כמו יום הולדת.

למה חשוב לשים לב בקייטרינג חלבי?

ישנה חשיבות רבה לשים לב לפרטים הקטנים, ובעיקר לעיצוב המגשים והמנות, וכן בעל הקייטרינג המשתמש בחומרי גלם איכותיים וטריים. אוכל טעים שאינו נראה טוב לא יגרום לאורחים לרצות לטעום ממנו, ואילו אוכל המעוצב היטב אך אינו טעים במיוחד ישאיר טעם טוב אצל האורחים.

לכן יש להקפיד להזמין קייטרינג חלבי מאזור המרכז ממקום שמקפיד על מגוון רחב של מוצרים ושעשוי מחומרי גלם מובחרים והתאמה אישית של הקייטרינג לאירוע.

 

כתיבת תגובה