כשאנחנו עורכים אירועים מסוגים שונים, בין אם זה בבית ובין אם זה בעסק או בכל מקום אחר, אחת השאלות שעולות היא, איזה שירות קייטרינג נזמין לאירוע וכיצד נציע לאורחים שלנו את המנות השונות.

מצד אחד, אנחנו יכולים להזמין שירות קייטרינג בשרי קלאסי, מצד שני אנחנו יכולים לפנות דווקא לאופציה של קייטרינג חלבי כשר, תפריט שמשלב בתוכו מגוון רחב של מנות ייחודיות ושונות, כשרות למהדרין, אשר מותאמות לכל האורחים שלנו.

בין אם נבחר תפריט כזה ובין אם נבחר תפריט אחר, הרי שאנחנו יכולים לבחור אופציות שונות להגשה. כמובן שהאופציה הקלאסית היא מלצרים אשר עוברים בין השולחנות ומגישים לאורחים, אופציה אחרת שנחשבת מאוד פופולארית ומקובלת היא מזנון אליו האורחים יכולים לקום ולקחת ממנו מנות שונות אשר מוגשות להם על ידי צוות החברה.

אך קיימת אופציה נוספת שנחשבת היום מאוד מקובלת, מאוד שכיחה והיא מגשי אירוח כשר למהדרין. מדובר על מגשים אשר מונחים במקומות שונים ומהם אפשר לקחת מנות כאלה ואחרות. יש אירועים בהם מלצרים מסתובבים עם המגשים בין האורחים ומציעים להם מנות שונות.

מתי ולמה אנחנו נשתמש במגשי אירוח

בעיקרון, אנחנו לא נרצה להשתמש בכל עת במגשי אירוח. באירועים גדולים, סביר להניח שנשתמש בהם רק בשלב קבלת הפנים, בשלבים הראשונים של האירוע. לאחר מכן, האורחים ישבו ליד השולחן ומלצרים יגישו להם את המנות או לחילופין, הם יקומו אל המזנון לקחת את המנות השונות.

באירועים קטנים יותר נהוג להשתמש במגשי אירוח. למשל, באירועים עסקיים, אירועים ביתיים, אירועי השקה וכדומה. באירועים כאלה אין סיבה להזמין שירותי קייטרינג מלאים וכן זה לא משתלם מבחינה כלכלית. מה עוד שהרבה פעמים אין מקום לכך מבחינה טכנית וגם מבחינת לוח הזמנים של האירוע, הרי שמדובר באירוע קצר יחסית, ולכן אין סיבה להשתמש בשירותי קייטרינג עם מלצרים וכדומה. מוטב להניח את מגשי האירוח במקום מסוים ולאפשר לאורחים לקחת אוכל באופן חופשי ונוח. מן הסתם, המנות גם יהיו מותאמות לאירוע עצמו בצורות שונות.

 

כתיבת תגובה