זהו, היא הגיעה: העונה הקרה. לא סתם פאשניסטות רבות מתרגשות ומצפות לבואה, הרי שבעונה החורפית ניתן לשלב כל כך הרבה פריטי לבוש וההיצע רחב ומגוון. אז אילו פריטים כל אחת מאיתנו צריכה בארון הבגדים האישי שלה? המשיכו לקרוא.

נעליים זה שם המשחק

לנעליים יש חלק בלתי נפרד מהאאוטפיט שלנו, ולא, זה לא מספיק לרכוש זוג אחד, אלא שכדאי להצטייד לפחות ב 3 זוגות נעליים, ולו כדי שתוכלו ליצור אאוטפיטים שונים וייחודיים. בחורף הקרוב תמצאו ברשתות האופנה מגוון של מגפיים לנשים, כשהמגמה היא ברורה: מגפיים מעוצבים, מחממים ועשירים בסטייל.

צעיף אינפיניטי

צעיפים הם דרך מצוינת לחמם את הצוואר ולשמור על חום הגוף, אבל מלבד היותם פונקציונליים הם גם תורמים לשדרוג הלוק באופן ניכר. השנה נראה בחנויות את צעיפי האינפיניטי, שכן מדובר בסגנון הצעיפים הפופולארי ביותר בעשור האחרון. ההמלצה היא לרכוש צעיפים בכמה גוונים שונים, כך שיתאימו לרוב פריטי הלבוש שלכן.

טיפ: השנה הצבע החרדלי יהיה פופולארי מתמיד. כדאי לרכוש צעיף בגווני חרדל או צהוב, מה שיסייע לכן להעניק טאצ' ייחודי לאאוטפיט היום יומי.

חולצת אוברסייז

לא, לא נמאס לנו מסגנון האוברסייז שהגיח לפני מספר נשים לעולם האופנה. חולצת אוברסייז לא רק מחמיאה, אלא שהיא גם מאפשרת לכן ללבוש חולצה צמודה יותר תחתיה, וכך לשמור על חום הגוף. חולצות אוברסייז מתאימות לתכשיטים גדולים וצבעוניים, כך שבהחלט מומלץ למצוא תכשיט ייחודי שיתאים ללוק שלכן.

ג'קט ג'ינס

אם יש פריט לבוש נצחי, כזה שתמיד יישאר באופנה, הלוא הוא ג'קט הג'ינס. השנה נראה בחלונות הראווה של רשתות האופנה המובילות ג'קטי ג'ינס במגוון צבעים, ולא רק בצבע הג'ינס הקלאסי. האם זו מגמת אופנה שתפרוץ את גבולות הסטייל? כנראה שכן.

גרביונים צבעוניים

פאשניסטות רבות כבר גילו את הייחודיות של הגרביונים הצבעוניים, מה שלא כולן יודעות, זה שניתן לרכוש גרביונים תרמיים, כאלה ששומרים היטב על חום הגוף. היכן רוכשים? נסו למצוא את הגרביונים בחנויות להלבשה תחתונה ברשתות האופנה השונות.

 

הצטיידו בפריטי האופנה השונים, וצרו שלל אאוטפיטים עשירים בשיק וסטייל. שיהיה לכן חורף חם ומלא בגלאם!

כתיבת תגובה