אם אתם בשלבי תכנון החתונה שלכם, אתם בטח מתחילים את ההכנות במציאות אולם אירועים, או גן אירועים (בכל מקרה אתם צריכים להתחיל את החיפושים במקום לחגוג בו את החתונה).

הדבר הבא שאתם תתחילו לחפש בדרך כלל אחרי שתמצאו אולם אירועים לחתונה הוא צלם לחתונה, אבל רגע אחד לפני שאתם בוחרים צלם חתונות, כדאי מאוד שתדעו כמה יעלה לכם צלם חתונות זול.

בשביל לקבוע מחיר של צילום חתונה, יש כמה גורמים שקובעים את המחיר הסופי, מכיוון ובתחום צילום אירועים אין מחירון קבוע ומדויק, כל המחירים שאנו נציג לכם אלו מחירים שיכולים לתת לכם הערכת סדר גודל.

סוג חבילת הצילום כמות מוזמנים באירוע מחיר
חבילת צילום בסיסית, כוללת בתוכה צילום סטילס אחד וצלם וידאו אחד. מתאימה לאירועים עד 250 מוזמנים 2500-3500 ₪
חבילת צילום בסיסית עם אלבומים וצלם נוסף מתאימה לאירועים עד 400 מוזמנים 4000-5000 ₪
חבילת צילום מלאה, כוללת בתוכה צילום סטילס עם שני צלמים, צלם וידאו וצילום רחף מומלצת בעיקר לאירועים מעל 450 מוזמנים 6000-8000 ש"ח

 

בנוסף, חשוב לציין שכל החבילות האלו צריכות לכלול בתוכם גם עריכה מלאה של כל התמונות שאותם תקבלו.

בנוסף כל חבילה שכוללת בתוכה גם צילום וידאו אתם צריכים לקבל סקיצה ראשונה של וידאו שלאחר מכן צריכים לאשר אותה, או לבקש שינויים בהתאם ואז אחרי שיש אישור סופי אתם מקבלים סרטי DVD עם הוידאו המושלם של החתונה שלכם.

אל תנסו לחסוך על עצמכם

הצילום של החתונה שלכם זאת המזכרת שלכם מהאירוע, וכמו בכל אירוע אנחנו לבטח נמצא גם צלם מגנטים שמסתובב בין האורחים.

והרבה מאוד זוגות חושבים שצלם מגנטים לאירועים יכול להחליף את הצלם השני בחתונה, אמנם אין עם זה בעיה בכלל, היום יש לא מעט צלמי מגנטים שהם צלמים מוכשרים מאוד, אבל משהו יכול להיפגע.

צלם המגנטים צריך להיות מה שהוא נועד לעשות, הרי מדובר באטרקציה חשוב במיוחד עבור האורחים שלכם, אתם בטח רוצים שצלם המגנטים יהיה זמין עבורם בכל בקשה שלהם להצטלם.

צלם מגנטים לא יכול להיות גם הצלם השני, בכל חתונה יש דבר כזה שנקרא "צילומי משפחה" זהו השלב שבו מצלמים את בני המשפחה הקרובים בתחילת האירוע.

במקרה כזה, צלם המגנטים לא יכול להיות בין האורחים שלכם ולצלם אותם, הוא יצטרך להחליף את הצלם השני אותו אתם מנסים לחסוך.

חשוב מאוד להבין שצלם מגנטים יכול אמנם להחליף את הצלם השני של האירוע, אבל בכל מקרה משהו יכול להיפגע מאוד, או שהאורחים שלכם לא יקבלו מספיק מגנטים כי הצלם יהיה עסוק בצילום האירוע.

כמובן שיכולים להיות מקרים הרבה יותר גרועים שגם יגמרו בצילום חובבני מאוד, מה שיכול לגרום לכם נזק מבחינת המזכרת שלכם מהחתונה.

אז כמה עולה מחיר זול ?

המחיר הזול יכול לעלות לכם בדרך שבה תזכרו את החתונה שלכם, או שתזכרו אותה בתור ערב מושלם שהכל היה בו בדיוק כמו שרציתם, או שזה יהיה זיכרון שרק יזכיר לכם כמה פחדתם לשלם לספקים מקצועיים ובגלל זה אתם חווים את הטעם המר של המחיר הזול שבחרתם לשלם.

כתיבת תגובה