כיצד תבחרו שירות קייטרינג לאירוע?

אז טבעת האירוסין נשלפה, הכלה העתידית אמרה כן, קבעתם תאריך ומקום לחגיגת האירוע, וכעת אתם תרים אחר שירותי קייטרינג מוצלחים במיוחד. כיצד תבחרו נכון את שירות הקייטרינג שיתאים לכם ביותר? הנה כמה טיפים מעשיים שכדאי יהיה לעשות בהם שימוש לפני כל התקשרות עם חברת קייטרינג.

 

טעימות

כל קייטרינג שמכבד את עצמו מציע, לצד תפריטים שונים ואפשרויות אינסופיות של הגשה, גם ערב טעימות לאורחים. בערב כזה, תוכלו להתרשם קודם כל מטעם האוכל ולוודא שהוא ערב לחיקכם. שנית, תוכלו להתרשם גם מאופן ההגשה של האוכל, מאיכות השירות שמספק הקייטרינג ועוד. סשן הטעימות הוא חשוב ביותר. אל תוותרו עליו לפני האירוע משום שהוא יקל עליכם מאוד את הבחירה בספק המתאים לכם ביותר.

 

עוד על שירותי קייטרינג לאירועים תוכלו לקרוא כאן.

 

המלצות

נסו לדלות משירות הקייטרינג שמות של ממליצים. אין תחליף לשיחה אמיתית עם שאלות נוקבות לאנשים שכבר התנסו בשירות הקייטרינג הזה. תוכלו ללמוד לא מעט מניסיונם של אחרים, ולהבין מהן הנקודות שהיו פחות מוצלחות בהתקשרות מול החברה, וכיצד ניתן יהיה לשפר אותן.

 

כשרות

אם כשרות היא נושא שחשוב לכם, או לכל הפחות לאורחים שלכם, כדאי יהיה שתבדקו היטב ששירות הקייטרינג מצוייד בתעודת כשרות מתאימה, שתתאים לאופי של כלל האורחים באירוע. לא תירצו לקפח אורחים מסויימים שבאו לכבד אתכם, רק בשל העובדה שרמת הכשרות של שירות הקייטרינג אינה מתאימה להם.

 

סגנון הגשה

ההתלבטות בין בופה להגשה היא אחת ההתלבטויות העיקריות בהן מתחבטים זוגות צעירים. מחד, בופה יכול להוזיל בצורה משמעותית את עלות האירוע, וגם לאפשר לאנשים לטעום מסוגים שונים של מאכלים ומנות עיקריות, ללא כל מגבלה. מאידך, הגשה מתאימה יותר לקהל שיש בו לא מעט אנשים מבוגרים,שמתקשים לעמוד בתורים ארוכים. ביחרו את סגנון ההגשה המועדף עליכם בהתאם לתקציב ואופי הקהל באירוע שלכם.

 

התאמת מנות מיוחדות

ייתכן שתידרשו, במהלך ההכנות לאירוע, להכין מנות מיוחדות לאנשים אשר סובלים מאלרגיות שונות או לאנשים אשר מעוניינים לצרוך מזון טבעוני או צמחוני. זאת הסיבה, שכדאי מאוד יהיה לבדוק עם שירות הקייטרינג, שאכן שירות כזה הוא אפשרי מבחינתם.

כתיבת תגובה