תפאורה לחינה מהווה נדבך בלתי נפרד מהצלחת האירוע. במדריך זה נציג את ההשראה מבחינת תפאורה אשר נעוצה עוד לפני מאות שנים בתרבות העתיקה של מרוקו, תימן והודו.

תפאורה לחינה: אירוע אלף לילה ולילה אשר אותו תוכלו להפיק באירוע המתקרב שלכם

אירוע וטקס החינה מבטאים את המסורת העתיקה של תרבות הודו, תימן ומרוקו אשר נהגו עוד בימים ימימה לכנס את כל המשפחה לכבוד חגיגה בלתי נשכחת בעבור הזוג הצעיר. האלמנטים של העיצוב בחינה הם מקוריים וייחודים, ומבוססים על צבעים חמים כמו זהב, אדום, ירוק וורוד. בנוסף, אירועי החינה נחגגו בסמוך לשוק ולכן עד היום ניתן לראות כיצד זוגות מבקשים להפיק אירוע אשר משלב שוק עשיר במטעמים מסורתיים. עם תפאורה לחינה ניתן לשדרג ולהכניס את האורחים לאווירה, באופן קל ופשוט.

איך לעצב את התפאורה של האירוע שלכם?

עיצוב טקס חינה מתחיל קודם כל מבחינה של המסורת המשפחתית. באמצעות חברה מקצועית תוכלו לתכנן אירוע אותנטי אשר יעניק לכם ולאורחים שלכם אירוע חינה ייחודי, בתמורה מלאה להשקעה. שונים ככל שיהיו זה מזה, ישנם שני גורמים אשר הופכים את האירוע למושלם: תפאורה ותלבושות. חשוב לזכור כי שימת הדגש וירידה לפרטים הקטנים היא זו שתקבע את האווירה המיוחדת אשר אותה ניתן ליצור: באמצעות אוהלים יוקרתיים, גופי תאורה מסורתיים וכמובן באזר/שוק עשיר אותו ניתן למקם בכניסה לאירוע. מומלץ לשלב גם במה, עליה ניתן יהיה לקיים את טקס החינה, כחלק מהמסורת אשר במסגרתה נכנסו החתן והכלה המיועדים לאזור החינה כאשר הם רכובים ע"י המשפחה והחברים הנרגשים. משום כך, חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית אשר תדע לספק לכם את המענה הנדרש הן מבחינת ההתאמה של קונספט העיצוב הן למסורת והן לאווירה העשירה אותה נרצה לספק לאורחים הנרגשים אשר מגיעים לאירוע.

עיצוב בהתאם למסורת: שפע רחב של אפשרויות

חברה מקצועית היא חברה אשר יודעת להעניק לא רק את המענה הנדרש מבחינת העיצוב, אלא גם לשקף בעבור המשפחה והחברים את ההשראה העומדת מאחורי החינה: אירוע יוקרתי אשר משלב אלמנטים יוקרתיים, החל מהשטיחים אשר מיובאים במיוחד ועד לכוסות ההגשה. בנוסף, ברוב אירועי החינה ניתן לראות כיצד ניתן להקים פינות ישיבה עם פופים וישיבה על הרצפה, חלק בלתי נפרד מההשראה אשר נלקחת מתרבות המזרח. גם אם אינכם בני אותה עדה, תוכלו לשלב בין כמה אלמנטים – לצורך תפאורת חינה מושלמת.

כתיבת תגובה