אחת הבעיות שהורים רבים מתמודדים איתה היא, לא תמיד קל לעניין את הילדים הבוגרים בדברים מסוימים. כידוע, בני נוער מאבדים עניין מהר מאוד, ומעדיפים לחפש עיסוקים ופעילויות אחרות, כשהמטרה שלהם היא לא להשתעמם. המטרה של ההורים היא, לספק להם עניין לאורך זמן ולא משהו נקודתי, מקומי, משהו שיספק אותם לרגע או שניים. 

המצב הזה יכול לבוא לידי ביטוי בנקודות שונות, למשל, כשעורכים אירוע וצריך לחפש דרכים איך להפוך אותו להרבה יותר מעניין, הרבה יותר ייחודי ומקורי, או כשרוצים לקחת בני נוער למקום מסוים, ומחפשים אטרקציות שהן מעבר למה שהמקום עצמו יכול להציע. אם נסתפק רק במה שיש בו, ייתכן וזה לא יספיק וזה ישעמם אותם. לכן, צריך לחפש אטרקציות לנוער, אטרקציות שידברו אליהם. 

צריך לומר, היום הרבה יותר קל למצוא אטרקציות כאלה. מסיבות שונות, בין אם זה בגלל שיש יותר מקומות שפונים לבני נוער ובין אם זה בגלל שיש הרבה יותר מפעילים או אנשי מקצוע שיוצרים פעילויות והפעלות עבורם. מעבר לכך, שגם בני נוער היום יכולים ליהנות מהרבה דברים שבעבר, פחות עניינו אותם או שלא היו אמצעים וכלים להפעיל ולהשתמש בהם. 

כיצד בוחרים אטרקציות לבני נוער

הכלל הראשון הוא, להגדיר בצורה נכונה מה הם בעצם רוצים, מה הם מחפשים. אפשר לעשות את זה דרך שאלונים, סקרים, ואפשר לעשות את זה באופן פשטני יותר ופשוט לחפש דברים שבני נוער בדרך כלל אוהבים, משחקים, פעילויות, סדנאות שידברו אליהם. 

הכלל השני, יש לבחור אטרקציה כזו או אחרת, על פי המקום בו מתכוונים לערוך את האירוע או על פי המקום אליו רוצים לקחת את בני הנוער. נניח מדובר בטיול לשטח, אז צריך למצוא אטרקציה שמתאימה למקום זה, קראו עוד באתר קרמל

הכלל השלישי, צריך לבחון כמה בני נוער אמורים לקחת חלק באירוע או באטרקציה עצמה. שכן, זה יכול להשפיע על ההחלטה בהיבטים שונים, כולל בהיבטים כלכליים מן הסתם. 

הכלל הרביעי, יש לבחור אטרקציה שאפשר לבנות סביב אירוע או פעילות שלמה, מעבר למה שמבצעים במקום.

כתיבת תגובה