חודשים של הכנות, ציפיות והתרגשות גדולה, לא הסתיימו לבסוף באירוע שכל כך חיכיתם לו. עוד ועוד זוגות מאורסים נאלצים לבטל עד להודעה חדשה את אירוע החתונה שלהם – האירוע שהיה עתיד להפוך אותם ממאורסים לנשואים.

 

אכזבה, כאב ותסכול הם רק חלק ממה שאתם ככל הנראה מרגישים כעת. עם זאת, חשוב שגם אתם תזכרו כי הכל זמני, וגם אתם תעמדו בסופו של דבר תחת החופה ותתקדשו בברית הנישואין. אז מה יכול להקל עליכם כעת את ההתמודדות עם דחיית האירוע?

 

1.זיכרו: האירוע נדחה, לא בוטל

ראשית, עליכם להזכיר לעצמכם שוב ושוב: האירוע שלכם לא בוטל, אלא נדחה. המשמעות היא שהחתונה הגדולה שלכם תתקיים – לא עכשיו, אך כן מאוחר יותר. תחילה עוד היו ניסיונות של זוגות להתחתן תחת המגבלות וההנחיות, אך כעת מדובר על הנחיה ברורה שלא לצאת מהבית. כל עכבה לטובה, אל תשכחו זאת.

 

2.אתם ממש, אבל ממש לא לבד

צרת רבים חצי נחמה? במקרה הזה, בהחלט. בשונה מביטולי אירועים שהינם תוצר של סגירת מתחמי אירועים לדוגמא, כאן מדובר על בעיה נרחבת יותר: מגפה עולמית. האירוע שלכם נדחה וזה אכן כואב ומתסכל, אך רבים מתמודדים עם צרות גדולות יותר – החל מבידוד ביתי ועד פיטורים ממקום העבודה. אתם לא לבד, ולא רק אתם נפגעתם כתוצאה מהתפרצות הנגיף.

 

3.יש לכם עוד זמן לארגן ולתכנן את האירוע

כעת, כשהאירוע נדחה, קיבלתם זמן נוסף לתכנן ולארגן את האירוע! המון זוגות מעידים על כך שהם היו שמחים לעוד קצת זמן להפקה ולארגונים. ואתם? קיבלתם! גם אם האירוע שלכם "מוכן", נסו לחשוב מחוץ לקופסא איך תוכלו עוד לדייק אותו, להוסיף לו אלמנטים מיוחדים ואולי אף להשתעשע עם רעיונות איך תצחקו על הקורונה עם האורחים בחתונה ("קוקטייל האירוע – קוקטייל קורונה").

 

4.זמן איכות זוגי – רק שלכם יחד!

חשוב תמיד להסתכל על חצי הכוס המלאה. אז נכון, האירוע שלכם נדחה, אך קיבלתם יחד זמן איכות זוגי! בשגרה הקדחתנית, אין לכם תמיד את הפנאי ליהנות זה מזו כל כך הרבה שעות ביום. נצלו את הרגעים האלו לחיזוק הקשר, פנקו זה את זו במחוות רומנטיות ונצלו את הזמן לטיפוח תחביבים משותפים שלכם – ממשחקי קופסא ועד מרתון בנטפליקס.

 

5.חלמתם על אירוע בלתי נשכח? קיבלתם

לבסוף, כשתחגגו את האירוע שלכם, הוא יקבל משמעות אדירה של ניצחון! אירוע החתונה שלכם לא יהיה "עוד אירוע", אלא שהאורחים שלכם יגיעו נרגשים, שמחים ואוהבים מתמיד. אחרי תקופה ארוכה של בידודים, הסגר וחוסר ודאות – אתם והאורחים תחגוג את האהבה והחופש יחד.

כתיבת תגובה