בחירת מזון מנצח לחתולים היא עניין לא פשוט. למרות מה שמספרים לנו בסרטים מצוירים, חתולים לא מוכנים לאכול כל דבר. הם אניני טעם. אך חשוב מכך, לא כל מזון שאנחנו נספק לחתול שלנו, בהכרח מכיל את כל המרכיבים שהם צריכים. עלינו לספק להם מזון שיש בהם את כל המרכיבים ההכרחיים בשביל שהם יגדלו, יתפתחו ויוכלו לחיות חיים תקינים ובריאים. 

המטרה של מזון לחתולים, היא דומה למטרה של מזון לבני אדם. לגרום להם להיות שבעים, אך גם לספק להם מרכיבים בריאים ואיכותיים, כאלה שישפרו את מערכות הגוף השונות, בין אם מדובר במערכות פנימיות, בין אם מדובר בבריאות השיניים, עיניים, או כל איבר אחר בגוף, ובמקרה של חתולים, המטרה של מזון זה גם לשפר את איכות הפרווה שלהם, כך שהיא תצמח בצורה טובה ולא תנשור. 

השאלה היא, כיצד בוחרים מזון איכותי לחתולים. איך עושים את זה בצורה נכונה וחכמה, כך שהחתול יקבל את מה שמגיע לו, וכן, הוא יאהב את זה. 

פרמטרים לבחירת מזון איכותי לחתולים

ראשית, אנחנו צריכים לבחון אילו מרכיבים יש במזון ועד כמה הם באמת מתאימים לחתול שלנו. אנחנו צריכים לבחון מה כל מרכיב מכיל ועד כמה הוא משרת את הצרכים של החתול שלנו. 

שנית, חשוב לוודא שמדובר במזון אמיתי, כלומר מזון שעשוי ממרכיבים אמיתיים, כמו בשר, דגים, קטניות ולא מזון מהונדס או כזה שאיננו מתאים גם למאכל חיה, התייעצו עם חנות חיות בפתח תקווה

שלישית, עלינו לבחון האם המזון מתאים לגילו של החתול, למבנה הגוף שלו, למשקל שלו ולהיבטים אחרים שיכולים להשפיע על הבחירה. חשוב לזכור שיש גם מזונות שמתאימים לחתולים ספציפית מבחינה בריאותית על פי הצרכים שלהם. 

כתיבת תגובה