האם אי פעם שמעתן על הצ'יפנדיילס? להקת הבנים החשפנים שעוררה היסטריה במשך עשרות שנים בכל רחבי העולם, הפכה לשם דבר בעולם החשפנות. אבל מה צריך לדעת על הגברים הלוהטים ביותר בעולם? הנה כמה פרטים סקסיים במיוחד! 

להקת הציפנדילס החלה את דרכה האומנותית בשנת 1978. הלהקה הופיעה על במות של העיר לאס וגאס בעוד שהמופע הייחודי שלה כלל גברים חטובים וצעירים שרקדו, שעשעו והסירו את בגדיהם על הבבה. צ'יפנדיילס הוא מופע בידור מקצועי ורציני שכולל כוריאוגרפיה מסובכת, אביזרי במה יקרים ויוצאי דופן, בגדים נוצצים, ורקדנים מהטובים בעולם שעוסקים בין היתר בהעלאת מופע סקסי מול קהל גדול. 

פנו עוד היום לרפאל החשפן

הצ'יפנדיילס בישראל

בשל הפופולאריות של הלהקה החל סיבוב הופעות עולמי של הקבוצה שכלל לפחות 6 משתתפים קבועים והם רקדנים שריריים מטופחים וסקסיים הרקדנים העלו את המופע ביותר מ23 ערים מרכזיות מגוון מדינות ברחבי העולם. בשנות ה 90 המאוחרות הגיעה הלהקה גם לישראל והעלתה מופעים בעיר אילת. 

עוד היום מתקיימות מידי פעם הופעות חוזרות של הלהקה, אך הדבר נדיר ביותר, בעוד שרקדנים רבים וחשפנים ישראלים אימצו את סגנון ההופעה של הצ'יפנדיילס ובכך מספקים בידור מושלם עבור קבוצות, מסיבות ואירועים. 

האם יש צ'יפנדיילס ישראלי?

חשוב לדעת כי בהרכב המקורי של הלהקה לא רקד חשפן ישראלי, אך כיום אימצו את הסגנון מרבית החשפנים שאפשר להזמין לכל אירוע. חשפנים שנחשבים 'צ'יפנדיילס' הם חטובים, גבוהים, נאים וחלקים והם עונדים בדרך כלל עניבת פרפר על גוף עירום – הסמל שמלווה את הצ'יפנדיילס בכל רחבי העולם. אם אתן רוצות להנות ממופע כזה – בחרו חשפן שמומחה בהעלאת מופע צ'יפנדיילס ובכך תכלו להנות מהטוב ביותר שיש בעולם החשפנות. 

כתיבת תגובה