הילדים של היום מוצאים את עצמם יושבים שעות נוספות מול המסכים ואין להם כמעט צורך בחברה. חבל מאוד שהטכנולוגיה השתלטה עלינו כל כך וגרמה לנו לנתק חברתי, פחות פעילות אינטראקטיבית בשעות הפנאי ויותר שעות בהייה במחשב או בטלוויזיה. אלו מזיקים מאוד להתפתחות המנטלית והרגשית של הילד ועשויים לבוא לידי ביטוי בהמשך חייו כאשר המעגלים החברתיים שלו ישתנו והם יכללו מעגל משפחתי מורחב ומעגל חברים לעבודה.

מה עושים כדי שהילדים יתפתחו כפי הצורך

אז כדי שהילדים יקבלו את כל הדרוש להם למען התפתחותם הנפשית הבריאה והתקינה עלינו ההורים לקחת את האחריות לידינו ולהוציא אותם מעט מהבועה הטכנולוגית בו הם שוקעים בכל שעה פנויה.

לאן ניקח את הילדים?

עלינו ליזום יציאות למקומות אטרקטיביים בהם יהיה להם את החיכוך החברתי ואת ההזדמנות לפגוש עוד ילדים בני גילם. לשם כך מקיימים במתנ"סים השונים פעילויות מעניינות או במסיבות שהורים מארגנים בכוחות עצמם עבור ילדיהם, שם ניתן להביא תכניות מעניינות שיגרמו לילדים (וגם להוריהם) הנאה רבה תוך שהם חיים את העולם האמתי שבחוץ.

מופעים לילדים – מה מומלץ?

כאשר אנו מחפשים להזמין מופע לילדים על מנת לרתק אותם למשך זמן הפעילות הרצוי ובכדי להפיק מכך את התועלת הרצויה כפי שפירטנו למעלה, עלינו לבחור במשהו שעדיין לא נדוש, תכנית מפתיעה ומרתקת שתותיר אצל כל המשתתפים טעם מיוחד עד שהם יודו בפה מלא כי אכן היה שווה לצאת לפעילות הזו. מתקנים מתנפחים לדוגמא זוהי אכן אופציה אך היא נדושה למדי. הצגה או תאטרון בובות הם רואים גם במחשב, אז מה נשאר לנו?

אמן טלפתיה לילדים – ה-מופע שמקסים את כולם!

המופע הכמעט יחיד היוצר תקשורת מרובה בין האומן לבין קהל המשתתפים ולא מותיר אותם פסיביים וצופים בלבד, זהו אמן טלפתיה. הוא מצליח למשוך אחריו את כולם, כל הקהל מסתקרן לשמוע את אשר בפיו… הוא מסוגל בעזרת טכניקות שונות להגיע למצב שהוא כביכול מגלה דברים נסתרים על קהל המשתתפים. הוא מסוגל לספר על עובדות אותם הוא כביכול קורא על פניהם של המשתתפים. הם מוצאים את עצמם מופתעים שוב ושוב מהכושר ה'נבואי' של האומן ונרגשים מאוד למשמע התגליות הללו.

תכנית לילדים אך לא רק –

אז אמנם חיפשנו דרך לרתק את הילדים ולהוציא אותם לעולם שבחוץ, אך על הדרך הרווחנו הרבה כיף גם למבוגרים. כל אחד מאתנו מוצא עצמו נהנה כאשר מגלים לו דברים מעניינים מעברו. (ובלבד שהם מחמיאים… אך אל תדאגו, אומן הטלפתיה יגיד עליכם אך ורק את הדברים הנכונים…)

אז כאשר אתם מחפשים תכנית מתאימה לילדים. תכנית שתפעיל גם אותם ותכניס אותם לאווירה אחרת, פנו אל תחום הקוסמות והטלפתיה. הילדים יודו לכם על כך מאוד ולא ישכחו לכם זאת לאורך זמן.

אולי יעניין אותך גם:
ODT לימי הולדת

כתיבת תגובה