מוזיקה היא מרכיב חשוב בכל חתונה – כל דבר, החל מנגן הנבל בטקס ועד ללהקה חיה בקבלת הפנים. אלה, משפיעים מאוד על התחושה של החגיגה שלכם, וממלאים את החלל בצלילים חגיגיים שמדגישים את חשיבות האירוע. 

נגן סקסופון לחתונה 

שכירת תזמורת חיה כמו קומבו ג'אז (סקסופון, תופים, בס זקוף, פסנתר ולפעמים חצוצרה) או שלישיית כלי מיתר (כינור, ויולה, צ'לו) לנגן במהלך שעת הקוקטיילים באירוע שלכם, היא מאוד פופולרית ודרך מצוינת להתחיל את קבלת הפנים. 

אבל העסקת מוזיקאים מקצועיים לניגוני סקסופון בשעת קבלת הפנים שלכם, תהיה החלטה מעולה כדי להרשים את קהל האורחים באירוע הנוצץ שלכם. בהתאם לגודל האירוע, תשלמו כמה מאות דולרים עבור המוזיקה הזו אבל היא שווה את זה.

בידור בקבלת פנים בערב החתונה – דוגמאות 

נגן סקסופון לחתונה, יכול לנגן ביצועים כמו 'Baker Street' של גרי ראפרטי, 'Edge of Glory' של ליידי גאגא, 'Careless Whisper' של ג'ורג' מייקל ו- 'Smooth Operator' של Sade לקבלת הפנים שלכם בערב החתונה. 

יש עוד הרבה שירי סקסופון קלאסיים חוץ מזה, ונגן סקסופון יכול אפילו להיות פאנקי מידי, על ידי נגינת רצועת רקע – או להרגיע את הלילה וליצור אווירה מדהימה על ידי ניגון סולו פשוט. 

מה דעתך על ביצוע יפהפה של "Stand by Me" הקלאסי של שנות ה- 60? או אולי איזה ג'אזי פרנק סינטרה עם קאבר של 'Fly Me to the Moon'? פשוט חפשו באתר שלנו כדי למצוא סקסופוניסטים להשכרה בקרבתכם.

נגן סקסופון לבידור אירועי חברה 

שכירת נגן סקסופון לאירועים מלא נשמה לאירוע חברה, כגון תערוכה או פתיחת גלריה, יוצרת נקודת מוקד אמיתית ואנחנו מבטיחים שלכם שלא תתחרטו אפילו לרגע.

כתיבת תגובה