רכישת מתנות עבור חיילים מעולם לא הייתה כל כך פשוטה (ראו את המבחר באתר לפני צבא). למרות שהקניות עשויות להיות קלות יותר, כדי לדעת מה לקנות לחייל, תצטרכו לדעת במה הוא משתמש או אמור להזדקק לו. ריכזנו רשימה של מתנות שלא יאכזבו אף חייל.

מתנות לגיוס – בקבוק לוחם 

אם יקירכם הוא חייל שזה עתה התגייס, הידרציה, היא המפתח לשמירה על בריאותו ולכן, קנו לו את בקבוק המים המתאים ביותר לחייל הלוחם. ישנן אפשרויות עבור מתנות לגיוס מהסוג הזה שתהיו חייבים להכיר לפני שאתם מבקרים את החייל שלכם.

לדרמן איכותי 

כל חייל יודע שיש יתרונות רבים ללדרמן איכותי. ערכת המסורים וכלי השימוש המוכרים של לדרמן היא פריט חובה שחיים להיות לכל חייל בארץ. לדרמן טוב, יכול לסייע לחייל להתמודד במצבים מורכבים בהם הוא יצטרך לתמרן ולאלתר.

ערכת קפה 

כמו שאנחנו יודעים, הצבא שלנו עובד על קפה, כלומר בין המשימות הרבות שיש לחיילים שלנו לעשות, הם אוהבים להכין קפה שחור. ומה טוב יותר לתת להם מאשר ערכת קפה קטנה? תוכלו למצוא ערכות כאלה במגוון צבעים שמתאימים לכל חייל.

מטען נייד לפלאפון 

אין דבר גרוע יותר מאשר המצב בו נגמרת הסוללה בטלפון. מטען נייד לטלפונים סלולריים, הוא נהדר עבור אותם הימים הארוכים שבצבא. רוצים לתגמל את החייל שלכם במטען איכותי, קנו לו את המטען הטוב ביותר לחיילים.

זוג גרביים 

זוג גרביים טובים, הם חיוניים לשמירה על הרגליים של החיילת שלכם במצב אופטימלי. תנו את המתנה שכפות הרגליים שלה בטוח ייהנו ממנה ואפילו קנו לה כמה זוגות גרביים איכותיות שהיא בטוח תהנה מהם לשמך כל השירות הצבאי שלה. תוכלו אפילו להקדיש לה את המתנה במסיבת הגיוס.

כתיבת תגובה