אם אתם מחפשים מתנה לחברה, בת משפחה או כל נערה ואישה אחרת, אשר נוהגת להתפלל באופן קבוע או מזדמן, הרי שסידור שירת חיי יכולה להוות מתנה מתאימה אשר תשרת אותה ברגעים שונים בחיים. 

סידור שירת חיי של הרבנית חגית שירה, נחשב לאחד הסידורים הפופולאריים ביותר עבור נערות, בחורות ונשים מבוגרות. מדובר על סידור הכולל בתוכה מגוון רחב של תפילות וסגולות, פרקי תהילים מלאים, פרקי שירה ועוד. הספר משרת נשים בכל הגילאים, במצבים שונים בחיים, בין אם הן זקוקות לתפילה ובין אם הן מתפללות עבור אחרים.  הסידור מגיע בצורות שונות עם כריכות מעוצבות וייחודיות, אשר מוסיפות נופך מיוחד לספר ולעצם הקריאה בו. 

חשוב לציין, הספר מסודר בצורה יפה וברורה, ומספק מגוון רחב של תפילות אשר יכולות גם לספק מענה אמוני וגם לגרום לכל מי שקוראת בו, לחוות את התפילה ולהתרגש. תהיו בטוחים שכל אישה מאמינה תמצא בו שימוש. 

איך רוכשים סידור שירת חיי?

בשביל לרכוש סידור שירת חיי, יש לפנות אל חנות או אתר כמו למשל תפילה לדוד אשר מציעים ספרי קודש, בפרט ספרים המיועדים לנשים. שם אפשר יהיה למצוא מגוון רחב של סידורים המיועדים לצרכים שונים, בין היתר, גם סידור שירת חיי של הרבנית חגית שירה. 

לפני שרוכשים את הסידור, אפשר להחליט האם לרכוש אותו בצורה רגילה או עם כריכה מיוחדת, כמו כן אפשר כמובן להחליט האם לציין הקדשה מיוחדת על מנת להפוך את הסידור לאישי יותר. בכל מקרה, חשוב לומר, אפשר למצוא דוגמאות שונות של סידור זה, ועל כן אופציית הבחירה נמצאת בידיכם או בידיכן. יש לזכור שהספר הזה אמור ללוות את מי שתשתמש בו כל ימי חייה.

כתיבת תגובה