יש הרבה משימות שיכול להיעשות על ידי לוכד נחשים. הוא אחד האנשים החשובים ביותר בכל מבצע לכידת נחשים. הדרך הטובה ביותר לתאר לוכד נחשים היא כמי שתופס נחשים ודואג שמי שלכד אותם לא ימות מהארס.

"לוכד הנחשים" הוא אדם שטוב בלכידת נחשים, וזה מה שהם עושים כל היום. עבודה זו דורשת תשומת לב רבה לפרטים וסבלנות. לוכד נחשים צריך להיות מסוגל לזהות את הנחשים המסוכנים ביותר, כדי שיוכלו להגן על הלקוחות שלהם מפני פגיעה.

לוכד נחשים הוא אדם שמשתמש בעצמו כדי ללכוד נחש

הוא/היא יכולים להשתמש בכלים שונים כדי לתפוס את הנחש ולשחרר אותו בבטחה בשטחים פתוחים שם הוא מצוי. הוא/היא יכול גם להשתמש ברשת כדי לתפוס את הנחש. תפיסת נחשים היא עבודה קשה מאוד. זה דורש הרבה מיומנות, ידע וניסיון. עם זאת, המשרה קיימת כבר אלפי שנים והיא עדיין נחשבת לאחת העבודות הקשות בעולם. העבודה דורשת מיומנויות כמו ידע באנטומיה, פיזיולוגיה ואקולוגיה של נחשים, כמו גם ניסיון מעשי כיצד ללכוד אותם בבטחה.

התפקיד כולל גם יכולת הסתגלות לתנאים משתנים במהירות וביעילות. לוכד נחשים צריך להיות מסוגל לזהות סוגים שונים של נחשים מההרגלים ודפוסי ההתנהגות שלהם. הם צריכים לדעת עם איזה סוג של נחש הם מתמודדים לפני שהם מתחילים ללכוד אותו: אם זה נחש ארסי או לא; אם דפוס התנועה שלו מסוכן או לא; אם מרקם העור שלו חלק או מחוספס; וכו…

לצערנו, אנחנו יכולים להתקל בנחשים גם בתל אביב

ולכן – חשוב יהיה לנו איש קשר שכזה בפלאפון הנייד שלנו: לוכד נחשים בתל אביב שיוכל לבוא תוך זמן קצוב על מנת ללכוד את הנחש ולשחרר אותו בבטחה.

 

כתיבת תגובה