ישנן דרכים רבות לעשות פרנץ' בציפורניים. הדרך הפופולרית ביותר היא לעשות מאני-פדי. זוהי השיטה המסורתית והפשוטה ביותר בעוד שחלק מהאנשים מעדיפים ליישם אמנות ציפורניים משלהם. ראו שלל דוגמאות באתר קוסמטיקאיות ברחובות.

פרנץ' בציפורניים אם נדבר בתכלס, הוא הפופולארי ביותר על ציפורני נשים בכל מקום בארץ ובעולם ולא מעט נשים שיש להן ציפורניים מלאכותיות או אפילו ציפורניים בציפוי ג'ל יכולות ונהנות מפרנץ’ מושלם ומבריק לאורך זמן.

קצת על ההיסטוריה של הפרנץ’

אי אפשר לעלות באמת על המקור של פרנץ’ בציפורניים, אבל זה ידוע ונפוץ בקרב נשים שנשים נהגו לצבוע את הציפורניים שלהן כבר לפני 5,000 שנה.

יש כאלה שטוענים שאת הפרנץ' בציפורניים יצר אחד מקס פקטור ב 1930 במיוחד עבור נשות האופנה של פריס שרצו לק עם מראה נקי ונטרלי כך שיתאים לכל צבעי הבגדים שילבשו.

הטרמינולוגיה של הביטוי "פרנץ' מניקור" נקבע כ trade mark אי שם בשנת 1978.

זה נכון שהפרנץ' המסורתי הפופולארי ביותר הוא רק פס לבן אטום ולק ורוד מעליו, אבל הפרנץ' (הצרפתי) האמריקאי הוא בעל פס לבן חלבי בשילוב צבע ורוד צועק.

בארץ ישראל פרנץ’ בציפורניים הוא פס של פרנץ' שמגיע בשלל גוונים החל מצהוב ועד פס שחור עם הזמן החלו להוסיף כל מיני סוגי עיטורים כמו למשל מדבקות שונות, אבני חן, חותמות או ציורים של פרחים.

איפה עושים פרנץ' בציפורניים

סלון ציפורניים בהנהלת קוסמטיקאית מקצועית הוא אחד המקומות הטובים ביותר ללכת למניקור. היופי בסלון ציפורנים שכזה הוא שהכלים שם מאוד מקצועיים ודווקא שם תוכלו לקבל עבודה איכותית ומדוייקת ולצאת עם ציפורניים מטופחות ונורא יפות.

אם אתן לא יודעות איך למצוא סלון ציפורניים תנסו לחפש ברשתות החברתיות או במנועי החיפוש הזונים כדי למצוא אתירם של מכוני ציפורנים שמתמחים בפרנץ’ לציפורניים.

 

כתיבת תגובה