פרויקט המגורים של פארק בבלי נחשב לאחד הפרויקטים היפים ביותר שכן הוא מציע חווית מגורים אקסקלוסיבית ויוצאת דופן כזו שהרבה אנשים היו מעוניינים בה. הפרויקט נמצא דרומית לירקון ובבניינים עצמם תוכלו למצוא חדר כושר עם מגוון מתקנים לדיירים, בריכת שחייה ודירות מעוצבות בהשראה ניו יורקית שעוצבו על ידי האדריכלית גל נאור. אין ספק שכל אחד היה רוצה להתגורר בפרויקט מסוג זה.

על הפרויקט עומלים מיטב הקבלנים הטובים בארץ. הם עושים שימוש בחומרים איכותיים על מנת להבטיח מגדלי מגורים טובים, חזקים, יציבים ואמינים שישרתו במשך שנים את הדיירים מבלי חשש.

פארק בבלי

פארק בבלי הוא פרויקט מגורים של קבוצת פלאזה-תשובה הממוקם בשכונת בבלי, . הפרויקט מציע דירות יוקרה עם שירותים שונים כגון בית מועדון, בריכת שחייה, לובי ועוד.

פארק בבלי הוא פרויקט אקסקלוסיבי המציע שירותים יוקרתיים לדייריו. זהו אחד ממתחמי המגורים המבוקשים ביותר בתל אביב. הפרויקט תוכנן על ידי אחד האדריכלות הבולטות בישראל גל נאור שהיא גם הבת של יצחק תשובה.

פארק בבלי – ממקום בסביבה נעימה ואיכותית

פרויקט פארק בבלי נמצא בלב השכונה היוקרתית בצפון תל אביב – שכונת בבלי. השכונה מאופיינת במשפחות צעירות ואוכלוסייה איכותית ונעימה. ליד השכונה יש את פארק הירקון ונחל הירקון שמציע שייט בסירות ומדשאות רבות. לצד השכונה יש מסעדות ובתי קפה רבים שניתן לשבת בהם ולהנות. כמו הן השכונה מציעה מוסדות חינוך איכותיים לכל הגילאים.

מה מחיר דירה בפארק בבלי?

על מנת לגור במתחם פרויקט פארק בבלי תצטרכו להיפטר מסכום כסף נכבד. שכן הבניינים בפרויקט מציעים דירות יוקרה עם נוף עוצר נשימה לרשות הדיירים. מחירי הדירות עשוי להשתנות בהתאם לגודלם ומקומן. דירה בקומה גבוהה עולה יותר מדירה באחת מהקומות הנמוכות.

כתיבת תגובה