כולנו שמענו על מנטליסטים וכיצד הם יכולים לבדר את הקהל שלך. אולי ראית את הסרטונים שלהם ביוטיוב, אבל אתה כנראה לא יודע מה הם עושים בפועל. מנטליסט הוא אדם שיכול לקרוא את מחשבות הקהל, ולהעלות מופע כדי לבדר אותו בזמן שהוא בעבודה. רוב הזמן, האנשים האלה ממש טובים במה שהם עושים. בדרך כלל יש להם כמה כישורים מיוחדים שגורמים להם להתבלט מהקהל. לדוגמה, אחד המנטליסטים הידועים ביותר הוא רולף האריס. הוא מופיע כבר למעלה מארבעים שנה, והוא עדיין מצליח לשעשע את הקהל שלו עם הסגנון הייחודי שלו של קומדיה וטריקים קסמים (הוא גם כתב ספרים על חייו). למנטליסטים יש כמה טריקים מדהימים, כולל היעלמות קלפים, נעלמים מטבעות, ואפילו טריק ריחוף שהוא פשוט מעורר מחשבה. מנטליסטים ידועים גם בדרכם הייחודית לבדר את הקהל. הם יכולים להיראות כאנשים נורמליים שעושים משהו ממש נורמלי, כמו צפייה בטלוויזיה או אכילת כריך. עם זאת, כשהם מורידים את המעשה וחושפים את כישרונותיהם האמיתיים על הבמה, הקהל צפוי להתענג.

לאילו אירועים מתאים להזמין מנטליסט?

מנטליסטים הם מומחים בסוגים שונים של מנטליזם. ניתן למצוא אמן חושים בכל סוג של אירוע, מאירועי חברה וכנסים ועד חתונות, מסיבות ומסיבות ימי הולדת. 

איך נבחר את המנטליסט המתאים לנו ביותר?

המנטליסט מראה שהוא מסוגל לבצע טריקים ואשליות. יש לו יכולת מדהימה לגרום לאנשים אחרים להאמין ביכולות שלו ולהניח אותם בנחת. הוא גם מסוגל להצחיק אותם כשהם לא מצפים לזה. המנטליסט יכול להשתמש ביכולת שלו ליצור אשליה של המציאות שלו. זוהי מיומנות בעלת ערך רב עבור המנטליסט, מכיוון שהיא מאפשרת לו להיות משעשע בזמן שהוא גורם לאחרים לצחוק, או אפילו לבכות. לכל מנטליסט יש סגנון הופעה שונה, מוניטין, המלצות וביקורות. שכללו את הכול בבחירת המנטליסט המתאים ביותר לאירוע שלכם.

להזמנת מופע אמן חושים בזום >>>

 

כתיבת תגובה