קיאק פירות היא אחת האטרקציות המלהיבות לכל אירוע. ניתן לשלב קיאק פירות במגוון סוגי גדלים ועיצובים שונים ובמגוון סוגי אירועים: חתונות, בר/בת מצווה, אירועי קוקטייל, אירועי חברה ועוד. מלבד העובדה שהפירות ישאירו טעם מתוק לאורחים שלכם הרי שהצבעים ישרו נחת ואנרגיות טובות על האורחים גם כן. פירות מרעננים במהלך האירוע יהוו גם תוספת או קינוח מושלם לכל אורח. 

שילוב של טעם ובריאות:

לקיאק פירות יש יתרונות רבים וזו הסיבה שהוא פופולרי מאוד באירועים רבים כיום. בין היתרונות הרבים הוא העובד שמדובר בשילוב של טעם ובריאות. כאשר אנו בוחרים קינוחים או אוכל בכלל לאירוע שלנו אנו רוצים להתחשב באורחים שלנו ובמה שהם עשויים לאהוב או לא לאהוב. פירות נחשבים לקינוח מושלם לכל אורחים, גברים, נשים וילדים. מלבד העובדה שהקיאק יהיה מלא בפירות חתוכים ומסודרים בצורה יפה ומרשימה, הרי שהמגוון הגדול של הפירות יאפשר לכל אחד ליהנות מהפירות האהובים עליו ועדיין ליהנות מהקינוח הנהדר. יתרה מכך פירות מלאים בוויטמינים וידועים כבריאים מאוד ולכן יהיה מדובר בתוספת נהדרת.

כמה עולה קיאק פירות?

עלות של קיאק פירות נעה בדרך כלל בין 1300 ל-2200 ₪. זה תלוי בסוג הקיאק ובעיצוב שלו, בגודל שלו, בכמות הפירות שיהיו עליו, בחברה המספקת את הקיאק, במרחק השילוח הנדרש ועוד. משתנים שונים עשויים להשפיע על מחיר הקיאק אולם בדרך כלל תוכלו להתרשם מדוגמאות ומחירים באתר החברה המשווקת.

לסיכום; קיאק פירות היא אטרקציה מלהיבה וטעימה במיוחד. אטרקציה שתתאים לכל האורחים שלכם ולמעשה מתאימה לכל אירוע ובכל סדר גודל. הקיאק עם הפירות חתוכים ומסודרים עליו הוא מרשים במיוחד, נראה טוב, נטעם טוב ובעל ערך מוסף לאורחים שלכם. לפרטים נוספים צרו קשר עם פרי חביב ונשמח לעמוד לרשותכם.

להזמנת קיאק או בר פירות מעוצב >>>

כתיבת תגובה