בר אקטיבי הוא בר בשירות עצמי המאפשר ללקוחות להזמין משקאות במהירות ובקלות מבלי להמתין בתור. לאירועים עמוסים, הבר הפעיל מאפשר ללקוחות להזמין משקאות מראש ולאסוף אותם כשצריך. זה גם חוסך זמן לברמנים שלא צריכים לבזבז את זמנם בהמתנה על אנשים או במעקב אחר מי הזמין מה.

למה כדאי להזמין בר אקטיבי לאירועים?

כולנו יודעים כמה קשה זה יכול להיות להשיג את הזמנת המשקאות של כולם בלילה עמוס. עם בר פעיל, אתה לא צריך לדאוג בקשר לזה!

אתה יכול גם להשתמש בבר פעיל כדרך לאפשר לאורחים לבחור את המשקאות שלהם לאירועים. בר אקטיבי הוא מערכת שירות עצמי המאפשרת לאורחים לבצע הזמנות ולשלם עבורן לפני תחילת האירוע. האורחים יכולים גם להזמין עוד משקאות במהלך האירוע אם הם רוצים.

משקאות בר הם דרך מצוינת להכניס את האורחים שלכם לאווירה לאירוע. הם יכולים גם להיות כלי רב עוצמה שיעזור לך לפרסם ולקדם את האירוע שלך.

המשקה שמזוהה לרוב עם אירועים הוא הקוקטייל. קוקטיילים הם דרך מצוינת להכניס אנשים לאווירה לאירוע מכיוון שניתן להכין אותם מבעוד מועד, הם קלים להגשה והם טעימים. בר אקטיבי יכול להגיש קוקטיילים. 

אזה קוקטלים אפשר להגיש מתוןך בר אקטיבי לאירועים? 

הקוקטייל הפופולרי ביותר שמוגש באירועים הוא מרטיני הקלאסי. משקה זה עשוי בדרך כלל עם וודקה, ורמוט יבש ומיץ זיתים או הדרים. כמו כן, מומלץ להגיש אותו בכוסות זריקה קטנות כדי שלא יתפוס יותר מדי מקום על הבר שלך.

לסיכום, הבר האקטיבי הוא לא רק דרך חדשה לברים ומסעדות להגיש משקאות אלכוהוליים – הוא גם דרך לצרכנים להפיק יותר תמורה מכספם.

לאנשים עסוקים, קשה לעקוב אחר כל המשקאות שהם צריכים להזמין לאירועים שלהם. במקרה זה, בר אקטיבי יהיה פתרון מושלם.

להזמנת בר קוקטיילים >>>

כתיבת תגובה