נעלי פלטפורמה הן טרנד שהיה פופולרי כבר שנים. הן ננעלות בדרך כלל עם שמלה ארוכה כדי לגרום לכלה להיראות גבוהה ואלגנטית יותר.

ניתן למצוא נעלי פלטפורמה בצבעים, סגנונות וחומרים רבים ושונים. הצבעים הפופולריים ביותר הם שחור, לבן, כסף וזהב. הסגנונות הפופולריים ביותר הם סנדלי רצועות או נעלי עקב. החומרים הפופולריים ביותר הם עור, זמש, סאטן או קטיפה. גובה הפלטפורמה הוא בדרך כלל 7 ס”מ או יותר. ככל שגובה הפלטפורמה גבוה יותר, כך נראה שהכלה תהיה גבוהה יותר ביום הגדול שלה!

נעלי פלטפורמה הן מרכיב עיקרי בעולם האופנה. ממשאבות קלאסיות ועד סנדלי פלטפורמה, אין זה פלא שהנעליים הללו קיימות כל כך הרבה זמן. נעלי פלטפורמה מציעות דרך להעלות את ההנעלה שלך ולהוסיף קצת גובה מבלי להיות דרמטי מדי. . הם בחירה טבעית להוספת גובה מידי לסגנון שלך מבלי לוותר על הנוחות. נעל פלטפורמה מוסיפה גובה, אבל היא עדיין קלה ללבישה כי היא לא נראית גבוהה מדי. ניתן למצוא פלטפורמות בסגנונות וצבעים רבים ושונים, מה שהופך אותן למושלמות לכל אירוע או תלבושת. יום החתונה של כלה הוא אחד הימים החשובים בחייה ולכן חשוב למצוא את זוג הנעליים המושלמות ליום הגדול שלה!

נעלי פלטפורמה של נעלי ארו הן אמירה אופנתית כבר עשרות שנים, נעלי פלטפורמה נהדרות ללבוש עם שמלה ארוכה או שמלת נשף מכיוון שהן גורמות לך להיראות גבוה יותר ומעניקות לך מראה אלגנטי משולב עם נוחות מירבית לנשים שמתקשות לעמוד שעות על נעלי עקב רגילות. 

נעלי הפלטפורמה לכלה עשויות לרוב מחומר סאטן או משי, והן מגיעות לרוב עם עקב בגובה 7 סנטימטר ומעלה. ניתן לקשט אותם באבני חן, חרוזים, פאייטים, חיתוך תחרה וקישוטים אחרים כדי להתאים לסגנון שמלת הכלה שלך.

כתיבת תגובה