אנחנו חיים בעידן מאוד מעניין, עידן בו רבים כבר יודעים ומאמינים בכך שיש כוחות בעולם שמעבר, מעבר למה שאנחנו יכולים לראות אותו או לשמוע אותו בחושים שלנו. קלפי טארוט הם כלי עתיק שמשמש לחיזוי העתיד ולהיכרות עם הנפש האנושית כבר מאות בשנים. המקור של הקלפים לא ידוע, ככל הנראה מקורו הוא בחצרות המלוכה האירופאיות של ימי הביניים, אלו ראו בקלפים משחק ותו לא. אבל לאורך השנים, היו מי שנשאו את החכמה העתיקה ולמדו איך לערוך פתיחה בקלפי טארוט. היום, הקלפים יכולים לסייע בניבוי העתיד ובעיקר, בניסיון להתבונן פנימה ולהביט אל התהליכים המתחוללים בנפש האדם. 

האם מדובר על דבר אמיתי? 

אין ממש תשובה ברורה לשאלה הזו, הרי בסופו של דבר, פתיחת קלפים היא בהחלט לא מדע מדויק. אנחנו לא תמיד יכולים להצביע ולהבין, באופן עמוק, מה הכוחות שפועלים על נפש האדם ומשנים את התנועה של העולם. מה שכן אפשר להגיד הוא שלאוך מאות ואלפי שנים, בני האדם תמיד התבוננו אל המופלא מהם וחיפשו תשובות. אנחנו יכולים לראות את התנועה הזו בהתעניינות הרחבה בכל העולם, מהודו ועד כוש, בתנועת הכוכבים בשמיים וההשפעה שלהם על נפש האדם. אנחנו יכולים לראות את התופעה בנשים וגברים אשר נשאו סודות עתיקים והצליחו לנבא, במידה זו או אחרת, את העתיד להתרחש. 

תהליך נפשי ורוחני מצריך ליווי 

היופי הוא שהרבה פעמים, הפגישה לא מסתכמת בפתיחה של קלף או באמירה ברורה וחד משמעית על העתיד. כמו שאמרו חכמינו זכרונם לברכה: הכל ידוע והרשות נתונה. המטרה היא להצליח ולהבין מה הנפש מבקשת, האם יש כוחות נסתרים אליהם צריך לשים לב, כדי שתוכלו לבחור את הנתיב המתאים ביותר עבורכם לחיים. הרבה פעמים העולם שולח לנו אותות וכל שעלינו לעשות הוא ללמוד איך לקרוא אותן. המטרה בפגישה, בפתיחת קלפי טארוט, היא פשוט להבין ביחד האם יש סימנים שהעולם שולח במיוחד עבורכם. הרבה פעמים תגלו כי התשובה המופיעה בקלפים היא אמת גדולה וחשובה שאתם כבר יודעים הרבה מאוד זמן. אתם רק הייתם צריכים את האדם הנכון שיעזור לכם לפקוח את העיניים. 

אל תמתינו, זה הזמן שלכם 

כמה פעמים אתם מפספסים פשוט כי לא יצאתם לדרך? שינויים גדולים מתחילים בצעד קטן. אתם רק צריכים לבקש הדרכה וזו כבר תתחיל לעשות את דרכה אליכם ולהאיר לכם את הדרך. 

כתיבת תגובה